Ik heb hier de 50 km (had 54 km op de teller) gereden, ik heb spijt dat ik de 70 laten liggen heb, maar een beetje verplichtingen t.o.v. het thuisfront beperkten mijn tijd.
Heel mooi parcours voor deze streek. Ik vond de bepijling goed, nergens verloren gereden, soms had een pijltje meer, iets voor de bocht, gemogen.
Rond 08:45 inderdaad wat file aan de inschrijvingstafel, maar dat kan tegen volgend jaar simpel opgevangen worden met een tweede tafel.
De boterham met spek en eieren heeft zeker gesmaakt, bedankt.
Een dikke bedankt ook aan de vele mensen die bereid waren om de privé stukken open te stellen voor deze toertocht.
Ik kom volgend jaar zeker terug.
Za 29/05/2010 Lotenhulle / Aalter
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
levensgenieter
- Mountainbiker
Post by levensgenieter »
Ook voor de eerste naar Lotenhulle afgezakt. Totaal onbekende streek voor mij op mtb-gebied, dus alles was nieuw voor mij wat parcours betreft en het werd een echte meevaller. Goeie organisatie die naar mij gedacht soms wat overrompeld werd door het grote aantal deelnemers. Volgend jaar zeker de inschrijvingstafel ontdubbelen en hier en daar wat meer pijlen zou een verbetering zijn.
Een goeie 75 km op teller en na het forfait van vorige week, voelde ik da wel.
Groeties
Een goeie 75 km op teller en na het forfait van vorige week, voelde ik da wel.
Groeties
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
- BikingRon
- Mountainbiker
Ik wil hier ook even reageren, al kan ik niets melden dat nog niet is geschreven! Het was inderdaad de moeite om vanuit het Waasland naar hier af te zakken. Er is echt wel veel werk in deze tocht gestoken, proficiat.
Geen file gehad bij inschrijving rond 10.30u. Douche was wel friskes maar het kon er door zenne. Nog wat nagepraat met een Bruggeling met Haasdonkse roots en een Elbeko-man en een goeie boterham met spek en ei gegeten en een Leffeke gedronken. Heb vandaag de 50km (56km) gereden maar als het kan kom ik volgend jaar terug voor de maximum afstand.
vanmorgen de 50 km gereden (55) en me absoluut niet verveeld,heel leuk parcour,proficiat aan de parcourbouwers ,
ze hebben er alles aan gedaan om er een mooie tocht van te maken,ook ne merci aan de eigenaars van de prive stukken die toch wel de moeite waren.verder inderdaad leuk om de verschillende de zone's en afstanden te kunnen zien onderweg met die bordjes
,voor de rest een goeie organisatie,doe zo verder zou ik zeggen.
de 3 amigo's
wtc lovendegem
de 3 amigo's
wtc lovendegem
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
Ja, dat bordje was fout............het moest zijn "wij telden 34 Herders"koenvools wrote:Mooie tocht hoor![]()
Het tijdelijke dranktekort op de tweede bevoorrading werd snel opgelost, zodat ik toch nog wat kon drinken.
Eén bordje begrijp ik echter niet ('t kan natuurlijk ook aan mij liggen hoor...: het bordje waarop stond : Wij telden 24 herders... of zoiets toch?