Za 29/05/2010 Lotenhulle / Aalter

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mountainbiker66
Mountainbiker

Post by mountainbiker66 »

Na de 2de bevoorading ietske teveel off-road, maar in deze trgio kan het niet anders, ze hebben het maximum eruit gehaald. Chapeau =D>

Te veel off-road? #-o #-o
Hoe kan er nu te veel off-road in een vtt zitten? [-X
Sanny C
Mountainbiker

Post by Sanny C »

Blij dat ik de 73 km (ik had er 76 km: ietske verkeerd gereden maar volledig mijn eigen fout) gekozen heb. Ik heb genoten van begin tot einde. Proficiat aan de organisatie! Tot volgend jaar :))
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

mountainbiker66 wrote:Na de 2de bevoorading ietske teveel off-road, maar in deze trgio kan het niet anders, ze hebben het maximum eruit gehaald. Chapeau =D>

Te veel off-road? #-o #-o
Hoe kan er nu te veel off-road in een vtt zitten? [-X
oeps foutje!
ik bedoel natuurlijk road (= boane, asfalt, ....)

SORRY :oops:

ik heb het ondertussen rechtgezet...
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Proficiat organisatie & parcourbouwers =D> =D> =D> mooi werk geleverd =D> =D> =D> parcour was om van te smullen =D> =D> =D> heb me geen moment verveeld.De vele off-road stukken mochten er zijn =D> =D> =D> met de naamgevingen =D> =D> =D> o.a de steenslag & het spoor te volgen tussen de mais & de gevaarborden.Bepijling was goed aangeven met telkens een lint als bevestiging.De drie bevoorradingen mochten er zijn =D> =D> =D> .Aan de aankomst stond er 75 km op de teller,daarna nog een goede douche met achteraf nog nen pot bier en een boot met spek en eiers en dit voor maar € 3,5.tot de volgende editie :wink: doe zo verder [-o<
quab
Mountainbiker

Post by quab »

slooverke wrote:De komende weken (en mss wel maanden) zal de organisatie van een TT sterk uit hun pijp moeten komen om dit evenement te kunnen evenaren. =D> =D> =D> =D> =D> =D> .
Ik zal de eerste zijn om de organisatie te feliciteren om het beste uit de streek te halen qua parcours... maar om ze nu ineens bijna een nobelprijs qua organiseren te geven??? Twee personen aan de inschrijftafel, met een lange file tot buiten als gevolg... bevoorradingen niet voorzien op het (onverwacht vele?) volk en kon dus niet volgen + onvoldoende voorraad.

Maar zoals gezegd : proficiat, prachtig parcours.
Danielke1001
Mountainbiker

Post by Danielke1001 »

Net thuis van de 72,5 (75 eigenlijk) en ik moet zeggen dat het de moeite was. In het begin was het parcours echt heel goed en mooi aangelegd, enkel op het einde vond ik het een klein beetje minder. Wel een van de mooiere die ik heb gereden, vooral rond merendree/landegem was het de moeite.
De steile helling was inderdaad steil :lol:
Ook de bordjes langs de weg waren heel leuk.

In totaal toch een 88 km gereden, dus nu voel ik het wel redelijk :).

Volgend jaar zeker terug van de partij!
hieno
Mountainbiker

Post by hieno »

Prachtige tocht. In deze streek zonder twijfel de rit met het meeste off-road. 72 km. waren er op mijn teller ook 75. Veel mooie privé-stukken. Organisatie heeft hier duidelijk veel werk ingestoken. In Stybar bos nog juist op tijd de prikkeldraad kunnen vermijden dank zij waarschuwing van enkele medebikers. Bij inschrijving rond 8.45 h was er ook nogal wat filevorming. Misschien tip voor volgend jaar om met 2 inschrijvingstafels te werken, ook hier en daar een pijltje meer zou mogen. Deze laatste opmerkingen zijn echter details, want voor de rest is er over deze tocht niets dan positiefs te zeggen. =D> =D>
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Gestart met enige verwachtingen in deze voor mij minder bekende regio. Ruimschoots voldaan na de 77 km (auto stond op ruim 1 km geparkeerd ...).
Prima parcours met de bordjes die idd. wel een gesmaakte meerwaarde zijn.
Iets minder vond ik de kleine geel/zwarte pijltjes, maar het rode lintje zorgde ervoor dat ik niet echt misreden ben, hooguit soms wat twijfel.
Een zeer grote =D> =D> voor de 'maaiploeg', en de mensen die hunne privé openstelden voor ons, dank u wel.
Ook meest genoten van het lusje op de grote toer, leuke stukjes !!!
Reed vandaag alleen, maar kon vrijwel altijd met enkele anderen meerijden, waardoor ik een heel aardig tempo kon onderhouden :bounce:
En ook dank aan Pierre (den eierbakker, zowaar een dorpsgenoot van mij) voor den lekkere boterham met spek en ei.
Tot volgend jaar !!!!!
BikerNooB
Mountainbiker

In tkort

Post by BikerNooB »

Kzal kort zijn ==> Volgend jaar kom is zeker terug !!!
Ardo
Mountainbiker

Post by Ardo »

Ik heb de grootste tocht gereden en twas egt 74km genieten, ze hebben echt veel uit de streek gehaald!! Vooral die bosjes in Nevele met die hellingen waren leuk =D> Volgend jaar sta ik er weer :wink:
Post Reply