Za 29/05/2010 Lotenhulle / Aalter

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Mij mag je ook vewachten voor de 70 km =D> =D> =D> ,rond 8uur30 =D> =D> =D>
IvanIvankov
Mountainbiker

Post by IvanIvankov »

ik kom morgen af voor de 72km
zal tegen 8uur starten

ik zie die trein mss wel nog passeren dan later op de dag..
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Traxer wrote: @veteeteetje: koffietijd is starttijd? :roll: :wink:
Okido.Zal er zijn!!!
de skerpen
Mountainbiker

Post by de skerpen »

kan je om 14h ook nog starten voor de 72 km ?

Van file zal er dan wss wel geen sprake meer zijn in de bosjes , tenzij de herders gaan bissen , trissen , .... met hun wagonnetjes.

tot morgen en hopelijk krijgen we snamiddags geen vlage in ons nekke !
BAZIEL
Mountainbiker

Post by BAZIEL »

Nog vlug eens naar de bakker en dan kunnen we erin vliegen :-D :-D
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Fiets in orde gemaakt eerst een goe tasse kaffé en dan vertrekken :bounce: :bounce:
Danielke1001
Mountainbiker

Post by Danielke1001 »

Om 9.30 hier in bellem vertrekken naar lotenhulle en dan rond 10.00 starten voor de 73 met ardo :-D

Het zal de eerste keer zijn, maar heb al veel goede reacties gelezen, dus heb hoge verwachtingen
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

De groten tour zit er op!
was een kleine 75km, 74 en een sjieke!
Ik moet de organisatie een dikke proficiat wensen! een heel mooie tt =D>
Vooral het stuk tss de 1ste en de 2de bevoorrading was om duimen en vingers af te likken.
Heel veel moeite werd er gedaan om alles "netelvrij" te maken, ook tof met de naamgeving van de bosjes en alle offroad stroken waren aangeduid met de te rijden afstand. Er zijn veel "mtb organisaties" die hier veel kunnen van opsteken!
Bevoorradingen waren zeer goed, maar 2 was voor mij voldoende.
Bepijling was goed, af en toe een kleine twijfeling, maar niet zo dat je kon misrijden. Misschien 1 klein tipje voor de volgende editie: een pijltje waar je kan kiezen tss op de helling (2de helling, iets na de eerste die aangeduid stond) nu stond het pijltje zo een beetje tussen linksaf en de helling op (ben dan maar efkes teruggereden en erop gevlogen) maar das echt wel een heel minimaal puntje van kritiek hoor!
Na de 2de bevoorading ietske teveel road, maar in deze regio kan het niet anders, ze hebben het maximum eruit gehaald. Chapeau =D>

Moge de organisatie nog een hele mooie kermis hebben :-D

Aan de twijfelaars, spring nog rap op de velo en rij deze rit. Volgens mij veruit de beste van de streek.
Last edited by G-love on Sat 29 May 2010 14:42, edited 1 time in total.
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Wat een superleuke en prachtig georganiseerde tt!!!!!!!!
Een heel dikke proficiat aan de organisatie, maar mss een extra groot =D> =D> =D> =D> =D> =D> voor de vele eigenaars die vandaag hun prive eigendom openzetten voor de MTB'ers.
Op de 50 km (54 op mijn teller) heb ik me werkelijk geen seconde verveeld, dan nog eens 2 goede bevoorradingen met op het eind een goed belegde boterham, wat kan men nog meer verwachten op een zonnige zaterdag in een prachtige streek als Lotenhulle.
Hier kom ik zeker volgend jaar terug en dan voor de volle 72 km..
De komende weken (en mss wel maanden) zal de organisatie van een TT sterk uit hun pijp moeten komen om dit evenement te kunnen evenaren. =D> =D> =D> =D> =D> =D> .
Hoorde van enkele bikers dat Noord Frankrijk het van het is om te MTB maar in ons Vlaanderen kunnen we toch ook iets moois maken. Dit is zeker en vast een aanrader!!!
Tot volgend jaar
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

=D> =D> =D> een rit waar er veel tijd is in gestoken dat zie je onmiddelijk waarvoor dank om ons zoiets voor te schotelen .
wel één minpunt probeer zelf een keer door de grachten te rijden want in het uitkomen van het stybar bos was langs de rechtsekant een draad gespannen die bedekt was met bladeren . ben daar schoon overkop gegaan met gevolg knie dubbel dik en enorm veel pijn in m'n rug !
in ieder geval ik kom volgend jaar zeker terug tis te schoon om niet af te komen :-D :-D
Post Reply