07/08/04 3de Mountainbike.be dag Zoniënwoud

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Post Reply
ivan
Mountainbiker

Post by ivan »

rallymaster wrote:ik zal er ook zijn
als er bikers uit de buurt een lift nodig hebben kan altijd nod 2 fietsen bij laden :D (aarschot - diest)
Hallo Rallymaster blij je nog eens te lezen. Deze keer moeten we toch eens van naderbij kennis maken. Je gaat me wel herkennen , want ik zal mijn Mountainbike.be-tenue aanhebben :lol:

Mgg...Ivan...
beethoven
Mountainbiker

07/08/04 3de Mountainbike.be dag Zoniënwoud

Post by beethoven »

Beste Ivan,
Ik zal er ook zijn en ken jullie beiden wel. Rudy VdE.
ivan
Mountainbiker

Re: 07/08/04 3de Mountainbike.be dag Zoniënwoud

Post by ivan »

beethoven wrote:Beste Ivan,
Ik zal er ook zijn en ken jullie beiden wel. Rudy VdE.
Yep tot Zaterdag , we vinden elkaar wel ?, in de achterste gelederen :wink: waar veel getetterd word :lol:

Mgg Ivan
tafelpoot
Mountainbiker

Post by tafelpoot »

Hallo allemaal,
Met pijn in het hart moet ik jullie mededelen dat ik niet kan meegaan naar het zonien woud...
Examens zijn een echte plaag!!!!

Sorry voor het laattijdig verwittigen

Tafelpoot...
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

tafelpoot wrote:Hallo allemaal,
Met pijn in het hart moet ik jullie mededelen dat ik niet kan meegaan naar het zonien woud...

Tafelpoot...
@tafelpoot
idd, om het met uw eigen, HEEL WIJZE woorden te zeggen:

studeren is stom :evil: al diene tijd achter u boeken zoud ge beter op ne velo zitte :wink:
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Wordt er eigenlijk een lijstje bijgehouden van wie er gaat komen of niet?
Komt dat ook online tegen pakweg vrijdagavond?
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Ik hou off-the-record een lijstje bij. Maar enkel om een idee te krijgen van het aantal aanwezigen.

Als ik hier een lijst ga publiceren dan kan ik inbeelden dat er een sfeer van verplichting ontstaat en dat wil ik vermijden. Iedereen is immers vrij om te komen of niet.
nothing 's impossible
Mountainbiker

Wij ook.

Post by nothing 's impossible »

Hey JFK,

Vanuit Lede komen er ook nog een paar, een getal kan ik er nog niet opplakken (t'is vakantie hé).
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

tafelpoot wrote:Hallo allemaal,

Tafelpoot...
Ontspanning is belangrijk hé! Ook voor een student informatica die aan het zwoegen is voor zijn 2de zit. Moest je toch een gaatje vinden ben je nog steeds welkom. Ik veronderstel dat je wel weet waar je ons gaat vinden op de VUB. ;)
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Jack77 wrote:Ter Kameren zal ook erg druk zijn. Ze sluiten dat normaal tijdens de zomer in het WE af (zeker 's zondags) en het stikt er dan van de families. Best wel leuk, maar opletten geblazen met al die kleine kinderen die amper kunnen fietsen of niet uitkijken.
Liever families en kinderen dan het drukke verkeer van tijdens de weekdagen. Maar we doorkruisen het Terkamerenbos maar enkele minuten en er is enorm veel ruimte hoor zonder die auto's.
stoney wrote:Ik heb daar vroeger heeel veel gereden , ik vrees als het nog zo goed weer zal zijn dat er redelijk veeeel wandelaars zullen zijn. :-?
Ik ben onlangs op een van de weinige mooie zomerdagen die we al hebben gehad op een zaterdag (weliswaar niet in de late namiddag) gaan rijden en het viel op de stukken van het parcours heel goed mee qua wandelaars.

We zien wel deze zaterdag hé! ;)
Post Reply