Za 22/05/2010 Maarkedal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Ardo wrote:
jägermeister wrote:Enkele beelden van de tocht, de volgende keer breng ik tocht een SD kaart extra mee :lol: :lol: .

Mooi filmpje =D>
btw, ik was die jonge gast die vroeg als je nog aan het filmen was vlak voor de 3de bevoorrading, maar toen was je SD kaart al vol :wink:
Dank u Ardo. Inderdaad, ik kan me het nog herinneren dat je dit vroeg, ook al was ik al redelijk bekaf. Op een toertocht als deze kun je gerust een uur of 3 filmen :lol: :lol: .
Tot een volgende TT hé.
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

Nog een 100-tal foto's van de start, de sfeer en vooral veel kids ...
http://www.herders.be/fotos/2010/0522.html
lowflyer
Mountainbiker

Post by lowflyer »

Prachtige rit !

Tot volgend jaar :-D
Meulentje
Mountainbiker

Post by Meulentje »

freezy wrote:
Moustache wrote:
Mag ik toch even een vingertje opsteken [-X en opmerken dat het parcours prive stukjes bevat en je de rit dus niet kan rijden op GPS, dus het kaartje in mijn verslagje is enkel ter info.
(als we volgend jaar tenminste nog willen genieten van al die mooie stukjes)
Ik zou je aanraden om er dan deze link bij te zetten. Daar zijn de privé stukken uit verwijderd.
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=sdbstxqgpajxlchh
Gisteren met een aantal vrienden een stuk van de marathon na gereden op basis van deze track. Toch nog een stuk gevonden die aangeduid stond als privé. Het is (denk ik) na het eerste bosje na de start. Daar heb je een baantje dat uitkomt op de Schorissesteenweg. Dit was afgesloten met een poort waarop een Privé -bord ging. Kan iemand (van de Herders) dit bevestigen. Als dit zo is, misschien best de track aanpassen.
Doordat we geen mogelijkheid zagen om dit te omzeilen hebben we doorgereden. Mocht dit een probleem geven, hierbij onze excuses :oops: .
herder pollie
Mountainbiker

Post by herder pollie »

Meulentje wrote:
freezy wrote:
Moustache wrote:
Mag ik toch even een vingertje opsteken [-X en opmerken dat het parcours prive stukjes bevat en je de rit dus niet kan rijden op GPS, dus het kaartje in mijn verslagje is enkel ter info.
(als we volgend jaar tenminste nog willen genieten van al die mooie stukjes)
Ik zou je aanraden om er dan deze link bij te zetten. Daar zijn de privé stukken uit verwijderd.
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=sdbstxqgpajxlchh
Gisteren met een aantal vrienden een stuk van de marathon na gereden op basis van deze track. Toch nog een stuk gevonden die aangeduid stond als privé. Het is (denk ik) na het eerste bosje na de start. Daar heb je een baantje dat uitkomt op de Schorissesteenweg. Dit was afgesloten met een poort waarop een Privé -bord ging. Kan iemand (van de Herders) dit bevestigen. Als dit zo is, misschien best de track aanpassen.
Doordat we geen mogelijkheid zagen om dit te omzeilen hebben we doorgereden. Mocht dit een probleem geven, hierbij onze excuses :oops: .
dit stukje zat niet in ons parkoer dit jaar maar wel de vorige 2 edities
we mogen daar niet meer door!!
maw de track is mis daar in het begin,we komen ook uit op de schorisseweg maar dichter tegen louise(muziekbos)
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

herder pollie wrote:we mogen daar niet meer door!!
maw de track is mis daar in het begin,we komen ook uit op de schorisseweg maar dichter tegen louise(muziekbos)
Oops, dit is de track die Herder Frederik doorgaf...
Herder Ronny
Mountainbiker

Post by Herder Ronny »

Moustache wrote:
Track is alsnog aangepast door de parcoursbouwers en is niet meer up to date gebracht door mezelf. Na het steile klimmetje moet je naar rechts ipv naar links en zo kom je iets verder op de Schorrisesteenweg.
Meulentje
Mountainbiker

Post by Meulentje »

Herder Ronny wrote:
Moustache wrote:
Track is alsnog aangepast door de parcoursbouwers en is niet meer up to date gebracht door mezelf. Na het steile klimmetje moet je naar rechts ipv naar links en zo kom je iets verder op de Schorrisesteenweg.
Dacht het al. Ik herinner me ook dat tijdens de tt daar naar rechts werd gereden. Ik zal het aanpassen in de eigen track.
Bedankt voor de snelle reactie.
Post Reply