net terug van een weekje biken
wel spijtig van de vele gesneuvelde bomen en takken over de padjes, het was vaker wandelen dan biken door al de hindernissen.
op enkele gedownloade tracks gewoon moeten terug keren omdat er op een bepaald moment geen doorkomen aan was en het pad volledig verdwenen was
hopelijk vliegen de komende 8 weken snel voorbij voor 3 zalige weken in juni.
Zal weer eens van me laten horen...
Vakantie komt dichterbij en dit jaar weer naar Platja D' Aro
Heb al een weekendje Ardennen achter de rug (Renduex, Durbuy, La Roche) en al wat kunnen oefenen in wat berjes oprijden. Binninkort Limburg Mooiste voor nog wat meer hoogte training
Ik zal in Platja zijn tussen 17 Juli en 7 Augustus en kijk er zeker naar uit om weer te biken daar. Als het zo goed wordt als in 2009 dan kan de vakantie niet meer stuk. Hoop een aantal van jullie weer te zien om wat mooie tochten te maken.
Gr,
Hallo Alex...Jaja...ook dit jaar weer Limburgs mooiste .Nog 1 week te gaan ..Ik ben er dit jaar wel klaar voor..hopelijk krijgen we lekker weer en als ik zo naar de voorspellingen kijk ziet het er goed uit.Misschien kom ik je nog wel tegen...zal wel druk zijn .Ik hoop rond een uur of 8.30 - 9 te starten .Mocht ik je daar niet zien , dan wel in Spanje...aftellen maar
Hey, rustig aan he mannen, ik ben 50 geworden en wil nog wel kunnen volgen.
Voor de echte durvers heb ik een specialleke in petto :)) Coyote droomt er al van :))
Hallo Kurt...zal wel meevallen met jou..ppfffff..weet je al wanneer je naar Spanje gaat ?In ben er vanaf 5 juli dus 7 juli zou ik wel al kunnen fietsen ..heb er echt zin an !!!