Za 05/06/2010 Haacht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bumba
Mountainbiker

Za 05/06/2010 Haacht

Post by Bumba »

Mountainbike tocht “MTBHA8 for Duchenne”
Mountainbiken voor het goede doel ; de strijd tegen de ziekte van Duchenne.

Op 5 juni zullen wij, MTBHA8, drie afstanden (12, 25 of 40km) aanbieden om de Haachtse Natuur te ontdekken.
Zoals steeds wordt er een uitgebreide bevoorrading voorzien, maar ook zal elke mountainbiker een gratis Tackx drinkebus krijgen.
Als kers op de taart kan je ook langs bij onze eigen “MTBHA8 for Duchenne” massage stand

De inschrijvingsprijs bedraagt 5 euro welke integraal aan goede doelen worden geschonken ;
• het grootse deel gaat naar Duchenne Heroes (www.duchenneheroes.be) , een organisatie die de strijd tegen de ziekte van Duchenne aangaat en waar een team van mountainbike club MTBHA8 aan deelneemt. (www.duchenne.mtbha8.be)
•0.50euro gaat naar het project dat Telenet ondersteunt : Bonjour Afrique – diverse duurzame ontwikkelingsprojecten in Senegal (www.bonjourafrique.be)

Inschrijven en starten kan vanaf 8.30u tot 12u. aan de Sporthal Den Dijk, Dijkstraat 1 - 3150 Haacht.

Rond 9.30u zal ook Filip Meirhaeghe (Peter van Duchenne Heroes)deelnemen aan deze mountainbike tocht.
Dus wil je eens de Haachtse natuur ontdekken, een eerste mountanbike ervaring opdoen of Filip’s wiel volgen, het kan allemaal op 5 juni

meer info www.duchenne.mtbha8.be
frederikc
Mountainbiker

Re: Za 05/06/2010 Haacht

Post by frederikc »

Bumba wrote:Mountainbike tocht “MTBHA8 for Duchenne”

Op 5 juni zullen wij, MTBHA8, drie afstanden (12, 25 of 40km) aanbieden om de Haachtse Natuur te ontdekken.
Zoals steeds wordt er een uitgebreide bevoorrading voorzien, maar ook zal elke mountainbiker een gratis Tackx drinkebus krijgen.
Als kers op de taart kan je ook langs bij onze eigen “MTBHA8 for Duchenne” massage stand

De inschrijvingsprijs bedraagt 5 euro welke integraal aan goede doelen worden geschonken ;
• het grootse deel gaat naar Duchenne Heroes (www.duchenneheroes.be) , een organisatie die de strijd tegen de ziekte van Duchenne aangaat en waar een team van mountainbike club MTBHA8 aan deelneemt. (www.duchenne.mtbha8.be)
•0.50euro gaat naar het project dat Telenet ondersteunt : Bonjour Afrique – diverse duurzame ontwikkelingsprojecten in Senegal (www.bonjourafrique.be)

Inschrijven en starten kan vanaf 8.30u tot 12u. aan de Sporthal Den Dijk, Dijkstraat 1 - 3150 Haacht.

Rond 9.30u zal ook Filip Meirhaeghe (Peter van Duchenne Heroes)deelnemen aan deze mountainbike tocht.
Dus wil je eens de Haachtse natuur ontdekken, een eerste mountanbike ervaring opdoen of Filip’s wiel volgen, het kan allemaal op 5 juni

meer info www.duchenne.mtbha8.be

gegroet,

als jij die een was die met zijn zoon peperkoek aant verkopen was op jullie toertocht, had je mij (zo nen brede met een zwart wit hemdje, ergens rond de middag was da) al over deze tocht vertelt en was ik wel van plan om te komen, totdat ik zag dat dit op een zaterdag was, zaterdagen moet ik spijtig genoeg werken :-?

anders had ik er wel bijgeweest, ondanks het gebrek aan hoogtemeters heeft deze streek ook wel z'n mooie kantjes :-D

ik hoop dat ik iet kan regelen om te komen, maar ik vrees ervoor

alsinds veel succes gewenst,
greetz
schuppe
Mountainbiker

Post by schuppe »

ik kom waarschijnlijk wel af
LaGamuza
Mountainbiker

Post by LaGamuza »

Zal er zeker zijn, ik vind Haacht altijd wel leuk en als het dan nog voor een goed doel is, hopelijk dan wel beter weer dan nu. Tot dan.
Blitz
Mountainbiker

Post by Blitz »

aanwezig
el gordo
Mountainbiker

Re: Za 05/06/2010 Haacht

Post by el gordo »

Bumba wrote:Mountainbike tocht “MTBHA8 for Duchenne”

9/10 ben ik erbij!
Is het parcours te vergelijken met jullie TT vorige maand?
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

Het parkoers is te vergelijken maar is zeker niet hetzelfde. Prive stukken mogen maar 1x per jaar gebruikt worden maar toch slagen we erin nieuwe stukjes in te lassen.
Later deze week zullen we nog een parkoersbeschrijving posten op onze website : www.duchenne.mtbha8
pertotal
Mountainbiker

Post by pertotal »

als ik op tijd gedaan heb met werken kom ik ook af maar dat zal dan wel op het laatst zijn :wink:
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Nu ga ik net heel vroeg vertrekken moet in de namidag werken dus nu is het net andersom dan in ternat
Obelix
Mountainbiker

Post by Obelix »

Volgens Frank & Sabine gaat het vanaf donderdag schitterend weer worden 8) ...begon op 18 april de lente in Haacht dan begint op 5 juni de zomer :lol:
Post Reply