Hoera! Rien toet damme skeel zienTubeken wrote:Dit wordt mijn eerste chrono, samen met mede VWO-er Emperor zak ik uit WVL af!
Hagelandse crono 05/06/2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
Ik hoop dat er weer geen asfalt en verbindingsstukken zijn bijgekomen want dan wordt het op den duur een snelheidsrace.jerre13 wrote:Het is dit jaar een ander parcours als de vorige jaren !!Swannie wrote:Zondag in Woelfsdoenk hebbek veel stukken van den hagelandse van vorig jaar in tegengestelde richting gereden.
Ik weet wel niet of den hagelandse van dit jaar hetzelfde parcours gaat aandoen als dit jaar, als dat zo is, wil ik je gerust de 2 gps tracks bezorgen, van afgelopen zondag, en die van den hagelandse van vorig jaar, kan je zelf vergelijken
Iemand al een idee van het aantal inschrijvingen?
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Vorig jaar ook ter plaatse ingeschreven,daar aankomen,inschrijven en binnen de 5minuten was ik al op weg.
Ik wou dat de rit zelf ook zo goed vooruit ging.
Ik wou dat de rit zelf ook zo goed vooruit ging.
- Zombiker
- Mountainbiker
Straffer nog: ws nog meer dan 30' dit jaar.Hemd wrote:Kans bestaat dat den dikzak u terug op een half uur zet zoals vorig jaar.Kans bestaat dan wel dat ze zo nen dikzak als gij 2 kaartjes laten kopen?!
Dag erna kermiskoers tussen 129 anner omo's, 'k denk da'k daarvoor wat ga inhouden; als ik al start zaterdag
-
bull daxkie
- Mountainbiker
Post by bull daxkie »
ik start ook voor de eerste keer in een chrono, zullen wel zien wat het geeft, die 80km mtb:d ik hoop op een tijd rond de 4u ofzoiets:d