Ben ook weer van de partij,
2 jaar terug de 100 km gereden in helse omstandigheden en veel regen aan waanzinnig gemiddelde die dag van 17 km/uur
vorig jaar beslist om de 130 km te doen, het ging dan al een pak sneller het zonnige en droge weer hadden er ook veel mee te maken. Die dag in totaal 150 km gedaan, de 130 + het stuk van thuis tot aan de start.
Dit jaar terug present voor de 130!
Za 12/06/2010 Regiotour
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Dit jaar dezelfde richting als vorig jaar.freezy wrote:De omloop wisselt niet meer zoals vroeger? Een jaar wijzerzin - een jaar tegenwijzerzin.
In mijn geval van in Nederhasselt richting Geraardsbergen, dus de Muur direct op mijnen boterham.
Toen ik in 2008 de regiotour reed, kreeg ik de Muur onder mijn wielen na een goeie 90 km, het was toen een loodzware editie door de regen.
- Barbeque
- Kerstman
- Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Aha,
deze doe ik normaal gezien ook en kies natuurlijk voor de 130 km.
Maar wat zie ik...... download eens de folder en je zal onze enige
echte Witje (aka Frank) zie staan op de folder.
http://www.regiosportdienst.be/index.cfm?V=03
Tja, ze vinden toch altijd een zwart schaap he........

Tja, ze vinden toch altijd een zwart schaap he........
tja, als je maten het laten afweten en je alleen voor 130 km kiest, sta je meestal alleen op de foto heBarbeque wrote:Aha,
Tja, ze vinden toch altijd een zwart schaap he........![]()
![]()
![]()
![]()
dit jaar ben ik terug van de partij, als het niet regent zoals twee jaar terug!!!
- MaC'Red
- Mountainbiker
Dit jaar mijn elfde deelname aan de regiotour waarvan 3 keer de 130 km en de andere steeds de 100 wegens de weersomstandigheden ( enkel de eerste edditie gemist ).
Ook dit jaar start ik zeker voor de 100 of mss de 130 terug maar dat hangt van het weer en de conditie af.
Ik start samen met enkele Mountain Challengers te Denderhoutem
MaC'Red
Ook dit jaar start ik zeker voor de 100 of mss de 130 terug maar dat hangt van het weer en de conditie af.
Ik start samen met enkele Mountain Challengers te Denderhoutem
MaC'Red
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
vorig jaar moeten brossen,2 jaar geleden in helse omstandigheden de rit gereden...hopelijk dit jaar in een stralend zonnetje en met een mooi groepke steenbakkers!!die je trouwens ook op de folder kunt terugvinden in oranje/grijze tenue!!
we vertrekken zoals elk jaar in zottegem voor al dan niet 100/130!!
tot bikes...
dingo
dingo
Twee jaar geleden was inderdaad een memorabele editie, nog nooit zoveel modder gezien...
Vorig jaar moeten passen omdat het de dag voor de Raid des Hautes Fagnes lag, en dit jaar 't zelfde liedje.
En alletwee is geen optie, de combinatie Herdermarathon op zaterdag en Ardennes Trophy op maandag is mij dit weekend heel slecht bevallen...
Vorig jaar moeten passen omdat het de dag voor de Raid des Hautes Fagnes lag, en dit jaar 't zelfde liedje.
En alletwee is geen optie, de combinatie Herdermarathon op zaterdag en Ardennes Trophy op maandag is mij dit weekend heel slecht bevallen...
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
2 jaar geleden inderdaad heel memorabel! Echt helse weersomstandigheden, maar nog nooit zoveel plezier gehad! Nie normaal wat ik heb afgelachen die dag...
Dit jaar zal het hoogst waarschijnlijk maar de 70 zijn daar ik in de namiddag nog naar een doopfeest moet en als fotograaf van dienst moet ik daar zeker op tijd zijn...
Dit jaar zal het hoogst waarschijnlijk maar de 70 zijn daar ik in de namiddag nog naar een doopfeest moet en als fotograaf van dienst moet ik daar zeker op tijd zijn...
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
blijkbaar nog altijd niet veranderd?petanker wrote:startuur nog niet gekend (hangt vooral
af van vommie![]()