vormelijk heeft u gelijk, ik vind ook dat Cyclon alles (te) hard en (te) direct verwoord, zo zorgt hij spijtig genoeg zelfs blijkbaar voor anti-reclame, maar inhoudelijk zie ik geen enkele onwaarheid, en dat zal waarschijnlijk ook de reden zijn waarom hij zo hard is;
jaren de waarheid vertellen en nooit gehoord worden, zelfs tegengewerkt worden, is frustererend en leidt bij sommigen tot zulk taalgebruik.
Ik discussieer ook graag over zulke zaken, en uiteindelijk komt het altijd op hetzelfde neer.
de rationele argumenten die ik aanhaal kunnen het nooit halen van de emotionele argumenten van de anderen.
Geen enkele voorstander van België heeft mij al 1 rationeel argument kunnen geven voor het behoud van België.
(maar zelfs deze discussies zijn goed, als de vorm tenminste beleefd zou blijven)
verkiezingspoll
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
alweer een hele reeks persoonlijke aanvallen (maar lees vooral de ganse topic hoor om de quotes te kunnen 'plaatsen') en geen argumenten van iemand die dan nog eens meteen verheven pleit voor een 'deftige, constructieve discussie'
je kunt denken over mij wat je wil, het doet niet ter zake, maar nogmaals, het enige wat belgicisten (en neen ik zeg niet dat iedereen met een andere mening een belgicist laat staan een extremistische belgicist is) kunnen is mensen die hun belgicistische mening niet delen persoonlijk aanvallen
op een directe, mannelijke manier, of op een vrouwelijke manier
je kunt denken over mij wat je wil, het doet niet ter zake, maar nogmaals, het enige wat belgicisten (en neen ik zeg niet dat iedereen met een andere mening een belgicist laat staan een extremistische belgicist is) kunnen is mensen die hun belgicistische mening niet delen persoonlijk aanvallen
op een directe, mannelijke manier, of op een vrouwelijke manier
En laat mij raden, ik ben een "extremistische belgicist" zeker?? Het forum zit schijnbaar toch vol met zo'n mensen, aangezien iedereen met een andere mening dan cylon zo benoemd wordt...
Alleszins komt het op mij over dat iedereen met een andere mening dan cyclon "extreem" is of "een belgicist", "geen poot heeft om op te staan" en dat hij zeer neerbuigend praat tegenover die mensen (vb. quote 2, die op mij overkomt als "gij dommerikske die het echt niet verstaat he")...
dit topic meer een gesmijt met linkjes en dure woorden wordt en het agressief neerhalen van de tegenpartij (niet enkel van de zijde van Cyclon voor alle duidelijkheid) dan een deftige, constructieve discussie.
ik denk dat deze man, kleinzoon van, voor een klein stukje achter het succes van het n-va zit, hij houdt niet op de dingen te zeggen zoals ze zijn:
http://knack.rnews.be/nl/actualiteit/op ... 601061.htmAlleen CDH-voorzitster en vicepremier Joëlle Milquet betwist de cijfers van het Planbureau. Volgens haar kan het niet dat het Planbureau werklozen ouder dan 58, die niet meer als werkzoekenden worden beschouwd, mee in rekening brengt. De vicepremier lijkt te denken dat die werklozen geen uitkering meer krijgen.
Met bestuurders als Milquet en sommige SP.A’ers hoeft Bart De Wever zich geen zorgen te maken. De Belgische federale staat zal sterven zoals hij geleefd heeft: boven zijn stand.
Rik Van Cauwelaert
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
ik ga in de ardenne mtb'en, da ze der verkiezingen in de hol steke. We zijn al genoeg moete gaan herkieze.
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Wake up?Just ja.kawa wrote:pacer wrote:Groene stem verontrustend?
Dus bossen dienen enkel om met uwen mtb door te crossen en uw gelpapierke te deponeren?
Wake up.
Als ge bekijkt wat hier in de buurt allemaal afgesloten/verboden terrein is geworden in de laatste 2jaar.
Onnozelaars zen 't ja.

kunt ge mij eens zeggen waar de groenen in het beleid zitten? Of heb ik ergens iets gemist?Sandcrawler wrote:Wake up?Just ja.kawa wrote:pacer wrote:Groene stem verontrustend?
Dus bossen dienen enkel om met uwen mtb door te crossen en uw gelpapierke te deponeren?
Wake up.
Als ge bekijkt wat hier in de buurt allemaal afgesloten/verboden terrein is geworden in de laatste 2jaar.
Onnozelaars zen 't ja.
ps er wordt hier al jaren (door een absolute minderheid
mtb'ers smijten al jaren hun eigen ruiten in.
Klopt, hier worden ook meer en meer stukken verboden terrein voor ons, en dat ligt in deze regio NIET aan het gedrag van de bikers! ! ! Vuile groene zeikers.Sandcrawler wrote:Wake up?Just ja.kawa wrote:pacer wrote:Groene stem verontrustend?
Wake up.
Onnozelaars zen 't ja.
regio St-Niklaas?elmago wrote: Klopt, hier worden ook meer en meer stukken verboden terrein voor ons, en dat ligt in deze regio NIET aan het gedrag van de bikers! ! ! Vuile groene zeikers.
ten eerste: geen groen beleid in die regio
ten tweede: zoooo zeker WEL ten gevolge van TT's zijn verschillende zones nu afgesloten. voorbeeld: putten in steendorp: eergisteren plechtig 'geopend', gisteren TT erdoor in de modder, met de nodige klachten vandien, vandaag verboden terrein voor MTB.
Beslist door een ambtenaar, gesteund door een CD&V-NVA en VLD college.
Geen vuile groene zeiker in de verste verten te bekennen in dit verhaal.
Noem eens één partij met programmapunten rond groene recreatie en zachte weggebruikers? Of is dat niet van toepassing op mtb'ers?
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Ketchup,'t eerste dat in me opkomt is't crossparcours de kievitsheide,hier werd de cross verboden omdat er een zeldzame boomkikker zou huisvesten.
Dan nog de zone rond De Pomp,verboden gebied behalve voor wandelaars.Heeft ook niks met mtb-vervuiling/gedrag te maken,maar is een groene strook,dus een verbod.Ze zetten er dan van die paarden op en rondom omheining.Héél groen,knap.
't Mooiste stukske van de vaste bloso hier moet eruit,want dit is addergebied.Dit wordt gecompenseerd maar we zijn't wel 't mooiste kwijt.
Verschillende bossen waar wandelaars wel mogen komen,maar fietsers niet.
Waarom?Een gezin met twee belhamels zorgt voor meer overlast in de natuur dan 4 mtb-ers.
En nee,de groen moeten niet aan de macht zijn om hun ding gedaan te krijgen.
De andere partijen voeren al genoeg groene maatregelen uit om de groenen tevreden te stellen.
Dan nog de zone rond De Pomp,verboden gebied behalve voor wandelaars.Heeft ook niks met mtb-vervuiling/gedrag te maken,maar is een groene strook,dus een verbod.Ze zetten er dan van die paarden op en rondom omheining.Héél groen,knap.
't Mooiste stukske van de vaste bloso hier moet eruit,want dit is addergebied.Dit wordt gecompenseerd maar we zijn't wel 't mooiste kwijt.
Verschillende bossen waar wandelaars wel mogen komen,maar fietsers niet.
Waarom?Een gezin met twee belhamels zorgt voor meer overlast in de natuur dan 4 mtb-ers.
En nee,de groen moeten niet aan de macht zijn om hun ding gedaan te krijgen.
De andere partijen voeren al genoeg groene maatregelen uit om de groenen tevreden te stellen.