Mijn oma kweekt franse bulldog voor hobby. Ze heeft nu momenteel een nestje zitten. Ik weet wel niet van welke regio je bent ... ik ben van regio Limburg (Hasselt)Merida_1955 wrote:ik had een mops maar is vorige week gestorven was nog maar 11 maand,
nu ben ik opzoek naar een mops of franse buldog ,maar zeker geen uit winkel of kennelwegens slechte ervaring
,liefst uit prive gezin wie kan mij helpen
wie van jullie heeft een hond?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Wss luisteren die van geen kanten, ne Fransen hond verstaat zeker nix van dat Limburgs gezang!!!
'k Kan ervan meespreken, heb ne Spaanse hond en dieje doe ook zijn goesting: No comprendo Manuel.
De volgende wordt ne Mechelaar.
Mor gene bruine, want er zitten hier al teveel bruin Mechelaars.
'k Kan ervan meespreken, heb ne Spaanse hond en dieje doe ook zijn goesting: No comprendo Manuel.
De volgende wordt ne Mechelaar.
Mor gene bruine, want er zitten hier al teveel bruin Mechelaars.
-
Merida_1955
- Mountainbiker
Post by Merida_1955 »
Mijn oma kweekt franse bulldog voor hobby. Ze heeft nu momenteel een nestje zitten. Ik weet wel niet van welke regio je bent ... ik ben van regio Limburg (Hasselt)
bedankt in ieder geval maar ik heb eentje gereserveerd
in herk de stad dus
mischien uit dat nestje
in herk de stad dus
mischien uit dat nestje
Als ge vraagt of de kleindochter mountainbiked, dan is de kans groot dat het inderdaad mijn oma isMerida_1955 wrote:Mijn oma kweekt franse bulldog voor hobby. Ze heeft nu momenteel een nestje zitten. Ik weet wel niet van welke regio je bent ... ik ben van regio Limburg (Hasselt)
in herk de stad dus![]()
mischien uit dat nestje
-
Merida_1955
- Mountainbiker
Post by Merida_1955 »
moet nog 2 weken wachten van Paulawoeffer wrote:Als ge vraagt of de kleindochter mountainbiked, dan is de kans groot dat het inderdaad mijn oma isMerida_1955 wrote:Mijn oma kweekt franse bulldog voor hobby. Ze heeft nu momenteel een nestje zitten. Ik weet wel niet van welke regio je bent ... ik ben van regio Limburg (Hasselt)
in herk de stad dus![]()
mischien uit dat nestjeIn ieder geval, veel plezier en veel succes met het nieuwe hondje !!!