Ardennes Trophy (La Reid- Theux) 24/05/2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

A d r i wrote:had Kim 2 dagen ervoren geen marathon in Duitsland gereden?
Ik heb kilometers aan een stuk samen met Kim gereden, tot zo rond 60km, tot ik mijn hamertje klop gekregen heb.

De twee meisjes kwamen me pas in klim 3 voorbij, lekker kwebbelend, gezellig samen rijdend.

Gestolen hebben ze niets, maar als Kim niet verkeerd rijdt, dan worden ze op tientallen minuten gereden.

zjust is zjust.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Ja zoals je zegt . Maar het is niet dat ze afgesneden hebben of zo.
julie
Mountainbiker

Post by julie »

nou het lijkt erop dat Sarah De Weghe eerder Sam De Weghe heet, maar het wordt verder onderzocht door de organisatie.
Verder zitten er wel meerdere "sekse" fouten in de uitslagen, zo is er eentje bij de dames ingedeeld, n°7 op de 90km en dat is echt een man en trouwens ook een mannelijke naam.
b-fast
Mountainbiker

Post by b-fast »

b-fast wrote:oproep aan alle bikers die hier gereden hebben.op kilometer 87 ongeveer was er een collegabiker zo vriendelijk om een co2 patroon met ventiel om te vullen te lenen met als bedoeling dat ik het bij aankomst aan hem zou terug bezorgen.heb hem echter na lang zoeken niet gevonden.het enige dat ik weet is dat hij met een opel zafira rijdt.hijzelf was vrij groot en gezegend met weinig haar.is er iemand die deze persoon kent gelieve hem op de hoogte te brengen zodat ik zijn spullen kan terug bezorgen.bedankt.

was supertochtje,nergens verkeerd gereden maar wel 4x plat gereden.
er zijn zo van die dagen hé.

grts,B.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Kan voorvallen, "ze" is nog nooit in een uitslag te zien geweest en rijdt een half uur sneller dan de 2de dame.
Zal wel in orde komen, de organisatie van de AT is bij de beste van Belgie
Yalta-cruiser
Mountainbiker

Post by Yalta-cruiser »

@Dogma:
Heb jullie gezocht maar niet gevonden bij de eerste ravit.
Ik heb de inrichters meteen verwittigd dat jullie vriend onderaan die afdaling op de grond zat (uitgelegd waar) en ze zijn meteen vertrokken.
Even later zag ik dat er een mini-van met een speci achterop voorbij reed, dus vermoedde ik dat het ok was en ben ik verder gereden.
Ik had idd veel zwart in mijn tenue, maar herinner me niet met jullie contact te hebben gehad.
Wens jullie vriend het allerbeste, dit wens ik niemand toe.
Grts.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Heb in Waimes even met die 2dames gereden die van Geraardsbergen zijn en voor Van Eyck uit komen of gesponserd zijn.
Die rijden wel sterk ze amaai. Maar om voor Kim Saenen te eindigen moet je wel zéér goed zijn. Als Kim misreden is ,is dit zeer spijtig voorval.
HEb zelf de 70km gereden en toegekomen als 124ste niet ontevreden maar kon nog wat beter als ik in het begin wat meer naar boven gereden had dan gewandeld :oops: :oops:
Aan die beruchte afdaling met die houten bareel beneden,vond dit ook zeer gevaarlijk en ben van mijn fiets gesprongen en heb mijn fiets over de bareel gezet.
DE laatste bevoorrading toch 5min gestaan wat water naar binnen gewerkt en over mij heengekapt alsook nog gauw iets gegeten.
Het stuk waar er zovelen misreden ook serieus getwijfeld zag op de grond iets van kalk maar geen pijl,maar had geluk dat er een paar bikers mij juist voorbijgezoefd waren die de weg duidelijk goed kenden en die dan maar gevolgd. Als zij mis gereden waren had ik het ook vlaggen.

@Buffalo mtb: zeker gepoept door een haas :drunk: sterk gereden man spijtig van de lekke band en de daardoor gemiste podiumplaats. Toch proficiat =D> =D>
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Kvraag me nog steeds af waar dit moeilijke punt, waardat iedereen verkeerd gereden is, dan ligt. Vlakvoor km 85 leidt ik af. Dat is dan ergens bovenaan de voorlaatste klim waardat je rechtaf moest om de afdaling naar de weg Theux-Spa in te zetten (die afdaling eindigde met een paar lange hairpin bochten). Of was het misschien vlak voor de voorlaatste klim. Daar moest je rechts het brugje over, daarna dadelijk naar links en na een paar honderderd meter vlak voordat de klim begon, rechts omhoog op een T-sprong. Ik heb er in ieder geval niets van gemerkt. Afpijling leek me zeer duidelijk.
pliepla
Mountainbiker

Post by pliepla »

scelter wrote:Kvraag me nog steeds af waar dit moeilijke punt, waardat iedereen verkeerd gereden is, dan ligt. Vlakvoor km 85 leidt ik af. Dat is dan ergens bovenaan de voorlaatste klim waardat je rechtaf moest om de afdaling naar de weg Theux-Spa in te zetten (die afdaling eindigde met een paar lange hairpin bochten). Of was het misschien vlak voor de voorlaatste klim. Daar moest je rechts het brugje over, daarna dadelijk naar links en na een paar honderderd meter vlak voordat de klim begon, rechts omhoog op een T-sprong. Ik heb er in ieder geval niets van gemerkt. Afpijling leek me zeer duidelijk.
't Was vlak voor de laatste klim en dus net na de laatste afdaling ... en de laatste afdaling was die met die langen haarspeldbochten. Als ge daar al een paar keer geweest zijt, weet ge dat het naar rechts is. 'k Heb er dus geen gedacht van of er daar een pijl stond of niet.
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Ohja, niet op gelet. Ik weet idd dat het daar rechts dat doodlopend straatje in is en dan de grote baan over (net als de vaste route van Theux als ik me niet vergis). Ik heb daar idd wel een aantal bikers stil zien staan.
Post Reply