Za 29/05/2010 Lotenhulle / Aalter
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Gobi
- Mountainbiker
- Location: CUBE LTD Comp: kader van 2010 en voorvork van 2009 serie
3weken nie gereden, verkoudheid, 72 zal een beke te hoog gegrepen zijn vrees ikwawa wrote:@veeteeteetje:
als trouwe klant kan jij iets vroeger starten met traxer & Co.
Ik verwittig de mannen van de inschrijving dat ze beginnen om kwart voor acht. Is dit goed??
Onze mooie WAWstukken zijn: "Poekepark", Bos '"Veronika's kruis", "Markettebos", "Bellembos" en enkele leuke paadjes en/of singlestroken die niet echt een naam hebben.
Het mag trouwens al een beetje regenen.. als het zaterdag maar goed weer is. Op verscheidene plaatsen hebben we zelfs met de grasmachine gemaaid zodat er een mooi pad ligt... Verwacht je maar aan de bordjes "Pas gemaaid voor jou.." Tot zaterdag!!
@Gobeyntje.. De tocht verloopt via Lo naar Hansbeke over Bellem terug naar Lo. De 73 gaat verder richting Merendree, Landegem en Lovendegem waarin enkel mooie offroadstukken zijn die de moeite waard zijn. Gezien de gunstige elementen ( goed weer, perfect berijdbaar, ..) raad ik je aan om de 73 te proberen..??
Hèhè, nog ne keer omkleden in de kleedkamers van de WSL, ook al lang geleden
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
wawa : startuur is perfect!!!
Zit die steile korte helling ook terug in het parcours???
Vorig jaar niet boven geraakt.
Hopelijk dit jaar herkansing.....
Zit die steile korte helling ook terug in het parcours???
Vorig jaar niet boven geraakt.
Hopelijk dit jaar herkansing.....
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
Post by Herder Alex² »
Lol, dat is ook een manier om te vermageren : lid worden bij de Herders. HahaLampion wrote:@ wawa; heb je aub een phpBB url voor een afbeelding van jullie affiche? wil wat extra reclame maken bij de Herders
Ik zal dit jaar ook opnieuw aanwezig zijn al ware het 13kg lichter of de editie van vorig jaar![]()
deze keer voor de volle 72km
- petanker
- Mountainbiker
Niet te laat starten en ge moet niet alleen naar daar rijden, broertjevommie wrote:We hebben wel een receptie de dag ervoor, maar pas ingeschreven voor de regiotoer dus we hebben dringend de kms nodig. We gaan dus ook afkomen voor de 73. Over het vertrekuur ga ik zwijgen lol, hangt af van de receptie
Ik moet de avond ervoor scheidsrechteren op een petanquetornooitje...
We spreken nog wel af.
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
Post by Herder Alex² »
Ik denk dat het Nevele is. De molshoop ligt in een bos met single-tracksliekske wrote:Helling is Lotenhulleveeteeteetje wrote: Zit die steile korte helling ook terug in het parcours???![]()
graag meer info, ik ben nieuwsgierig
een paar fotootjes van verleden jaar
http://picasaweb.google.be/HerderAlex2/VTTLotenhulle09#