Ik weet wel niet of den hagelandse van dit jaar hetzelfde parcours gaat aandoen als dit jaar, als dat zo is, wil ik je gerust de 2 gps tracks bezorgen, van afgelopen zondag, en die van den hagelandse van vorig jaar, kan je zelf vergelijken
Hagelandse crono 05/06/2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Zondag in Woelfsdoenk hebbek veel stukken van den hagelandse van vorig jaar in tegengestelde richting gereden.
Ik weet wel niet of den hagelandse van dit jaar hetzelfde parcours gaat aandoen als dit jaar, als dat zo is, wil ik je gerust de 2 gps tracks bezorgen, van afgelopen zondag, en die van den hagelandse van vorig jaar, kan je zelf vergelijken
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Ik heb zelf geen gps programma. Kan ik dat dan bekijken? Zoja mag je me de gps track van vorig jaar geven.Swannie wrote:Zondag in Woelfsdoenk hebbek veel stukken van den hagelandse van vorig jaar in tegengestelde richting gereden.
Het is dit jaar een ander parcours als de vorige jaren !!Swannie wrote:Zondag in Woelfsdoenk hebbek veel stukken van den hagelandse van vorig jaar in tegengestelde richting gereden.
de beklimming zijn kort maar steil en volgen elkaar in sneltempo op!! weinig stukken om te recuperen eigenlijk!! niet te snel starten en uw eigen tempo rijden en dan komt da dik in orde !!!have fun !Donavan wrote:Hier hetzelfde. Ook de eerste keer, ben heel erg benieuwd.
Als er zijn met parcourskennis/ervaring kunnen die dan wat tips geven? Ik denk wel dat het niet makkelijk is om 80km goed in te delen, dus alles is welkom
beklimmingen zijn zo kort dat je steeds volle bak naar boven vliegt,na 80 km is't pijp uitjerre13 wrote:de beklimming zijn kort maar steil en volgen elkaar in sneltempo op!! weinig stukken om te recuperen eigenlijk!! niet te snel starten en uw eigen tempo rijden en dan komt da dik in orde !!!have fun !Donavan wrote:Hier hetzelfde. Ook de eerste keer, ben heel erg benieuwd.
Als er zijn met parcourskennis/ervaring kunnen die dan wat tips geven? Ik denk wel dat het niet makkelijk is om 80km goed in te delen, dus alles is welkom
Dat was snel.. Bedankt hoor, kan ik al veel uit lerenIPPE wrote:beklimmingen zijn zo kort dat je steeds volle bak naar boven vliegt,na 80 km is't pijp uitjerre13 wrote:de beklimming zijn kort maar steil en volgen elkaar in sneltempo op!! weinig stukken om te recuperen eigenlijk!! niet te snel starten en uw eigen tempo rijden en dan komt da dik in orde !!!have fun !Donavan wrote:Hier hetzelfde. Ook de eerste keer, ben heel erg benieuwd.
Als er zijn met parcourskennis/ervaring kunnen die dan wat tips geven? Ik denk wel dat het niet makkelijk is om 80km goed in te delen, dus alles is welkom.