verkiezingspoll

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Locked

Naar wie gaat jouw voorkeur uit?

Poll ended at Sun 27 Jun 2010 21:00

Vlaams Belang
45
20%
Vivant
1
0%
LDD
6
3%
Open VLD
19
8%
CD&V
3
1%
Sp.a
19
8%
N-VA
98
43%
Groen!
18
8%
Blanco
19
8%

Total votes: 228

yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

mijn stem is voor nonkel Filip(VB)
van de dag dat ze bestonden tot het gedaan is.
egidius
Mountainbiker
Location: cube attention [magura edition,fournales fork]; rockrider 8.1 ; merckx koersfiets

Post by egidius »

ik ga voor de juiste stemmen :)
tis te hopen dat veel mensen hun verstand keer gebruiken en eindelijk kiezen voor een verandering
Yalta-cruiser
Mountainbiker

Post by Yalta-cruiser »

@cyclon...
Moest ik 's middags met U mijn boterhammekes eten... ik zou gedegouteerd in U plaats gaan lopen..
Bedankt voor je uiteezetting, maar 't is maar ne poll... en ik ken U mening ondertussen wel.
Succes met jullie stemmen.
Fish
Mountainbiker

Post by Fish »

@cyclon
Inderdaad, we kennen nu al uw uiteenzetting vol revisionistische propaganda ('het land Belgie bestaat niet') en paranoide trekjes ('Liesbeth Van Impe is een brusselse die alle belang heeft bij het bestaan van Belgie').
Iedereen zijn mening mag hier gehoord worden, maar het is niet nodig iedere bijdrage ook aan te vallen. Jouw mening kennen we ondertussen al. Dank u.
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

wat ik niet begrijp is dat sommige mensen hier geband worden om hun meningen (dan nog gerelateerd aan t forum) en dat zo iemand als de Heer Cyclon iedereen mag denigreren en zijn propaganda mag spuien. We kennen uw mening, al heeel goed nu, ga in vrede.

Blij dat er toch nog enkele zielsverwanten zijn...keep it up.
Simp
Mountainbiker

Post by Simp »

cyclon wrote:
Simp wrote: Mijn mening is dat beide zijden van de taalgrens maar eens moeten matigen. Maar door het gebrek aan federale kieskring worden ze beiden steeds radicaler, om toch maar hun stemmen te kunnen halen, wat de andere helft van het land van hun vindt, kan hen niet schelen, want die kunnen toch niet op hen stemmen.
'je mening', die is goed, zeg aan mangain maar eens dat ie geen uitbreiding van brussel moet eisen, of geen benoeming van die beruchte burgemeesters, veel succes

en met de federale kieskring gaat de arrogantie van dat soort Franstaligen alleen maar groter worden, en de reactie vanwege Vlaanderen navenant extremer, vandaar dat de federale kieskring nieuwe problemen gaat scheppen
Simp wrote: Dat elke zijde zijn eigen problemen en er geen Belgische problemen zijn is gewoon een drogreden. Je kan zo elk probleem herleiden naar iets lokaal. Dat Opel het in Antwerpen afbolt is alleen het probleem van de provincie Antwerpen, want het is daar dat de werkloosheid nu stijgt. Er zijn zoveel uitgestrekte landen met x-aantal verschillende talen (China, Rusland, VS, Canada,...), waar ook allemaal lokale problemen en oplossingen moeten voor worden gezocht. Het is geen kwestie van niet kunnen, maar niet willen. En door steeds maar meer haatdragende propaganda gericht naar de andere taalgroep uit te brengen wordt het alleen maar erger.
het zijn vooral zekere Brusselse Franstaligen die haatdragende propaganda spuwen, confer RTBF dat zelfs volgens leterme een radio milles collines is

de werkloosheid in Antwerpen is een probleem voor Vlaanderen en heel België

een van de redenen waarom Antwerpen moet sluiten is echter de torenhoge loonkosten in België

en een van de redenen waarom die zijn torenhoog zijn is dat alle non-actieven en non-profits van Wallonië gefinancierd moeten worden

in die zin is de of een oplossing voor het 'opel' probleem (wegtrekken investeringen) moeilijk te verwezenlijken binnen België

overigens: in landen als China en Rusland zijn er slechts minderheden, in België staan er twee blokken tegenover elkaar (en degene met een democratische meerderheid heeft zijn meerderheid vrijwillig afgestaan: Vlaanderen), ik zou daar geen minderheid willen zijn...

in Canada zijn er natuurlijk ook serieuze problemen met Quebec
Dat je de RTBF 'Milles collines' noemt zegt op zich al genoeg. Laag en haatdragend. Zinloos om tegen jou te discussiëren.
Davodin
Mountainbiker

cyclon

Post by Davodin »

Ik denk dat Cyclon nog niet geband is omdat volgens mij de waarheid altijd mag verteld worden.

Hij doet het nogal (te) hard en (te) direct, denk ik, en daardoor zullen enkelingen zich wat verveeld voelen, maar de waarheid mag wel verteld worden, vind ik.
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

waarheid staat niet gelijk aan mening, U en Cyclon verkondigen een mening.

en laten weinig ruimte voor opinie, dialoog...laat dat duidelijk zijn.
catchup!
Mountainbiker

Post by catchup! »

.... en bovendien met een hoog "wie niet voor is, is tegen" gehalte.

Ik krijg daar kiekenvel van.
Davodin
Mountainbiker

Post by Davodin »

geef ons dan 1 onwaarheid
Locked