Ardennes Trophy (La Reid- Theux) 24/05/2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Lampion
- Mountainbiker
- Location: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006
@ swannie, dan heb jij toch wel een stuk beter gedaan dan de waalse biker met 29'er SS die constant bij mij in de buurt rondreed. Hem heb ik op practisch geen enkele helling (behalve de beginhelling) al rijdend omhoog zien gaan! Steeds maar aan het wandelen! Ik begrijp trouwens niet waarom je hier zou toekomen met een 29'er SS? Wat is de fun hieraan?
dat vraag ik mij ook af zie? een 29'er ok, maar SS???Lampion wrote:Ik begrijp trouwens niet waarom je hier zou toekomen met een 29'er SS? Wat is de fun hieraan?
ik vind het op zijn zachtst gezegd een beetje absurd!
Last edited by G-love on Tue 25 May 2010 13:19, edited 1 time in total.
-
pieterp
- Mountainbiker
- Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up
verslagje: http://rennsport.skynetblogs.be/post/79 ... eid-240510Swannie wrote:Pieterp is degene die hier met nen SS Niner reed.
mijn uitdaging om de 90 uit te rijden vond ik al straf genoegfreezy wrote:Gewoon de uitdaging dat het je lukt.G-love wrote:dat vraag ik mij ook af zie? een 29'er ok, maar SS???Lampion wrote:Ik begrijp trouwens niet waarom je hier zou toekomen met een 29'er SS? Wat is de fun hieraan?
ik vind het op zijn zachtst gezegd een beetje absurd!
-
pieterp
- Mountainbiker
- Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up
De fun?
Met een simpele betrouwbare fiets door de bossen hossen, het gevoel dat je krijgt na boven aan te komen na een moeilijke steile klim, het gevoel dat je krijgt als je bergop kerels met versnellingen achterlaat, het relaxen in de afdalingen en op de lopende stukken (bijtrappen gaat dan toch niet), probeer het eens een keer, het is echt leuk!
Met een simpele betrouwbare fiets door de bossen hossen, het gevoel dat je krijgt na boven aan te komen na een moeilijke steile klim, het gevoel dat je krijgt als je bergop kerels met versnellingen achterlaat, het relaxen in de afdalingen en op de lopende stukken (bijtrappen gaat dan toch niet), probeer het eens een keer, het is echt leuk!
-
DB Competition
- Mountainbiker
Post by DB Competition »
Heeft er iemand maandag een fototoestel gevonden van het merk Canon.
Ik ben het mijne er namelijk verloren.
Een beloning voor de eerlijke vinder !
Ik ben het mijne er namelijk verloren.
Een beloning voor de eerlijke vinder !