Grand Raid Christalp

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
phille
Mountainbiker

Post by phille »

kzou het als een compliment willen bestempelen maar vorig jaar op die grc heb ik ni al te denderend gereden zenne, en serieus laat binnengekomen, dus JA ik zat in de achterste gelederen :oops:

Kzalt onthouden zenne manneke, als ik nog een pistoleke ergens steken heb zal ik die tussen de gaatjes van uwen helm wel wringen, zo woest zulde dan worden en het kookpunt zal bereikt worden. Resultaat is dat mijne americain nu een hamburgerke geworden is, dus nu hoeft uw frele gestel een powerbarke minder steken \:D/
sugus
Mountainbiker

Post by sugus »

Wegens het breken van mijn duim op zondag 1/08/2004 zal ik helaas niet kunnen deelnemen aan de 2004 Cristalp. Hierdoor komt ook een appartementje vrij met plaats voor 2 tot 3 personen. Indien er iemand geïnteresseerd is laat dan héél vlug iets weten of ik moet het anders gewoon laten annuleren.
Thx, Siegfried
Dzjowie
Mountainbiker

Post by Dzjowie »

Euhm, een appartementje én een startplaats? Of zijn die niet overdraagbaar?
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Ik zie 288 belgen aan de start !
Kan hier niet het BK marathon van gemaakt worden ?
Hier zal den eerste geen avs van 30 hebben !

@Shorty en Jo : hoe komen jullie aan zo'n laag startnummer ? Wat waren jullie tijden vorig jaar dan ? Ik had 9u34. Of op welke basis worden die bevoorrechte plaatsen uitgedeeld ?
Wim Fierens was net voor mij vorig jaar en die heeft ook een startnummer net 1 minder als ik (547), dus ik veronderstel dat het toch volgens tijd gegeven wordt.
Niet dat het zoveel maakt hoor, de weg is meer dan breed genoeg over de ganse eerste klim. Maar ik vraag het mij gewoon af.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

ne schone kop misschien, als ik u zo bekijk dan moogde vanachter gaan steen :P :P :P
Zandbijterke
Mountainbiker

Post by Zandbijterke »

Hey, Phille, da klopt ni zenne uw redenering WANT ik ben Wim Fierens en heb nen héle schone kop !!!!!!
Guest

Post by Guest »

Dzjowie wrote:Euhm, een appartementje én een startplaats? Of zijn die niet overdraagbaar?
Startplaats is overdraagbaar want ik heb vorig jaar enen zijn startplaats overgekocht. Je moet dan wel ter plaatse voor de bikekeuring je startnummer gaan afhalen. Ik stond zelfs vooraan tussen de elite, niet dat het iets uitgehaald heeft :-? . Eerst wilden ze me zelfs een nummer ergens in de 20 geven :roll: Maar zo vooraan heeft ook zijn charmes, zie je toch dat die het voor de start veel minder lastig hebben dan de doorsnee amateur. Wel best niet meegaan in hun ritme in de eerste klim :colors:
Shorty
Mountainbiker

Post by Shorty »

Tja,ik sta bij de elites....weet ook niet hoe da komt,heb niet eens een licentie.Maakt toch niet uit,ga ze niet proberen te volgen zanne :lol:
jo
Mountainbiker

Post by jo »

Legolas wrote:Ik zie 288 belgen aan de start !
Kan hier niet het BK marathon van gemaakt worden ?
Hier zal den eerste geen avs van 30 hebben !

@Shorty en Jo : hoe komen jullie aan zo'n laag startnummer ? Wat waren jullie tijden vorig jaar dan ? Ik had 9u34. Of op welke basis worden die bevoorrechte plaatsen uitgedeeld ?
Wim Fierens was net voor mij vorig jaar en die heeft ook een startnummer net 1 minder als ik (547), dus ik veronderstel dat het toch volgens tijd gegeven wordt.
Niet dat het zoveel maakt hoor, de weg is meer dan breed genoeg over de ganse eerste klim. Maar ik vraag het mij gewoon af.
Awel ik zou het nie weten hoe da het komt ( had het zelfs nog nie gezien )
Kem me wel heel vroeg ingeschreven maar ne maat ( zelfde tijd ingeschreven ) heeft een hogere nummer .Ik heb wel een Licentie maar als schorty geen heeft kan het dat ook nie zijn .
En volgens tijd van verleden jaar kan ook nie want ik had toen 11h15 .
Nu ga ik wel voor onder de 10h zele , moet te doen zijn . sbm 10h15 en da was nog iet zwaarder dus .
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Ik deed de sbm vorig jaar in 11u06. Het was toen wel extreem heet, maar allé ... dan moet gij toch zeker de cristalp onder de 10u kunnen doen, zelfs onder de 9u30 schat ik. Shorty trouwens ook makkelijk.
Maar op zo ne langen dag kan inderdaad wel vanalles gebeuren ; 1 zwak moment op de laatste klim kan u rap een extra uur kosten ! Of materiaalpech ... ik heb in mijn 3 deelnames nog nooit pech gehad. Hopelijk blijft dat ook zo, maar vermits het voor mij al een pech-seizoen is ... :cry: Als het weer al maar meezit, ik wil geen tweede dolomieten-toestanden meer meemaken.
Ik zie trouwens dat dat elite-vak enkel voor 23-29 jarigen is ; daar geraak ik als ouwe pé dus zowiezo nie meer in ...
Post Reply