Zo 23/05/2010 St-Michiels / Brugge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
champ 08 09
- Mountainbiker
Post by champ 08 09 »
Juist terug van deze tocht. Was Prachtig. Een minpuntje wel. Pijltjes konden toch wa beter wi. Samen gereden met mannen die zich V.V.V. noemden. Toffe gasten en ik kom af naar jullie rit op 11 november. Goed doorgebold deze morgen. dacht om er wat te gaan uitbollen na gisteren een zware te hebben gereden in maarkedal. Maar kon nie laten met die manen mee te rijden. Ze hadden een goed strak tempo. Alle Proficiat aan de orgenisatie voor deze mooie rit. Mc Bride MTB Team
-
champ 08 09
- Mountainbiker
Post by champ 08 09 »
Juist terug van deze tocht. Was Prachtig. Een minpuntje wel. Pijltjes konden toch wa beter wi. Samen gereden met mannen die zich V.V.V. noemden. Toffe gasten en ik kom af naar jullie rit op 11 november. Goed doorgebold deze morgen. dacht om er wat te gaan uitbollen na gisteren een zware te hebben gereden in maarkedal. Maar kon nie laten met die manen mee te rijden. Ze hadden een goed strak tempo. Alle Proficiat aan de orgenisatie voor deze mooie rit. Mc Bride MTB Team
Ik vond deze editie al een stukje beter dan deze van vorig jaar. Het gaat dus terug in de goede richting (men moet positief blijven).
Tip voor de parcoursbouwer:
Er ligt een leuke singletrack in het bosje vlak naast het kanaal Brugge-Oostende (rechteroever) vlakbij Varsenarebrug. Ik vermoed dat dit bosje eigendom is van de 'overheid' en totaal aan z'n lot is overgelaten. De singletrack is ontstaan doordat vermoedelijk enkele ruiters van de nabij gelegen manège met hun paarden er doorrijden.
Tip voor de parcoursbouwer:
Er ligt een leuke singletrack in het bosje vlak naast het kanaal Brugge-Oostende (rechteroever) vlakbij Varsenarebrug. Ik vermoed dat dit bosje eigendom is van de 'overheid' en totaal aan z'n lot is overgelaten. De singletrack is ontstaan doordat vermoedelijk enkele ruiters van de nabij gelegen manège met hun paarden er doorrijden.
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
hier gereden op zaterdagnamiddag!!na eerst een beetje te zoeken naar het eerste pijltje die me op weg hielp,vertrokken voor een 60 tal km.ik vond de eerste 7 a 8 km ronduit saai,constant in die villawijken ronddraaien is nie mijn ding
maar het werd steeds beter en beter...vooral de mooie streek in de polders konden mij enorm bekoren!!aan een klein,idyllisch kappelletje was een fotograaf net foto's aan het schieten van een pasgetrouwd koppeltje...schitterend!ehet gemeentje meetkerke was net van een postkaart gevallen!
eerste bevoorading op een mooie locatie en de tweede vond ik een pak km te laat!!maar kom...daar zeuren we nie over.ik had een schitterende namiddag...zon,60 km,2 bevooradingen,duidelijke bepijling...'t was werkelijk genieten!!misschien dat de "locals" wat anders van het parcour verwacht hadden maar als niet van de streek zijnde,vond ik deze best geslaagd!bedankt voor de organisatie.
een meer dan tevreden...
dingo
een meer dan tevreden...
dingo
Wel moet zeggen al ben ik van de streek en heb ik die paden en bosjes al meerdere keren doorkruist het blijft toch altijd leuk en kan mij iedere keer wel weer uitleven hoor ,dus proficiat mannen voor jullie trip
,
vertrokken voor de 57km en aangekomen met 58.7 op de teller dus zoveel scheelt dat niet hé
en wat maakt dit beetje verschil ? en nee niet verkeert gereden en alle pijtjes goed gevonden ,je moet wel kijken he waar ze hangen !!!
doe zo verder en tot de volgende 
vertrokken voor de 57km en aangekomen met 58.7 op de teller dus zoveel scheelt dat niet hé
Deze morgen genoten van jullie mountainbiketocht. In het begin veel draaien, vertragen en terug optrekken, maar als je niet rijdt om een bepaald gemiddelde op het forum te zetten, is dat echt niet erg
In de bossen zaten er nu en dan technische stukken in, en met een zonnebril op is dit nog spannender.
Het was wel eens leuk, om in de stukken waar je in de winter moet ploeteren om vooruit te komen , daar nu eens te mogen duwen door het mulle zand.
Bevoorrading heel goed. Frisse aquarius heeft deugd gedaan.
Na de rit ons op terraske gezet en dan nog eens om echt heel moe te worden nog een wedstrijdje op de rollen gedaan.
't was plezant !
In de bossen zaten er nu en dan technische stukken in, en met een zonnebril op is dit nog spannender.
Het was wel eens leuk, om in de stukken waar je in de winter moet ploeteren om vooruit te komen , daar nu eens te mogen duwen door het mulle zand.
Bevoorrading heel goed. Frisse aquarius heeft deugd gedaan.
Na de rit ons op terraske gezet en dan nog eens om echt heel moe te worden nog een wedstrijdje op de rollen gedaan.
't was plezant !
- follow
- Mountainbiker
- Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago
vandaag was er duidelijk gewerkt aan de bepijling , gisteren was dat een pak minder (gisteren waren er pijlen verdwenen en vandaag hingen ze redelijk hoog ) en vandaag terug een leuke tocht geredendebiker wrote:Wel moet zeggen al ben ik van de streek en heb ik die paden en bosjes al meerdere keren doorkruist het blijft toch altijd leuk en kan mij iedere keer wel weer uitleven hoor ,dus proficiat mannen voor jullie trip,
vertrokken voor de 57km en aangekomen met 58.7 op de teller dus zoveel scheelt dat niet héen wat maakt dit beetje verschil ? en nee niet verkeert gereden en alle pijtjes goed gevonden ,je moet wel kijken he waar ze hangen !!!
doe zo verder en tot de volgende
-
C-DALE
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Taurine 2007/8.2kg + Cannondale Tesoro 2010/8.7kg
Zondag de 57km gedaan, had er wel 60.1km (wel 1x verkeerd gereden aan de gevangenis).
Ik vond de rit geslaagd...waren er hier aan het klagen dat het op niks trok (maar ja, ik weet niet wat die gewoon zijn van tt's
), ik ben een local en denk dat je in deze streek niet veel meer uit een tt kan halen...de perfecte mix tss baan en bossen...had 'maar' een avs van 26km/h, maw was niet enkel asfalt
En met 2 bevoorradingen konden we ook niet klagen, dus voor Brugge zeker een referentie qua tt
Ik vond de rit geslaagd...waren er hier aan het klagen dat het op niks trok (maar ja, ik weet niet wat die gewoon zijn van tt's
En met 2 bevoorradingen konden we ook niet klagen, dus voor Brugge zeker een referentie qua tt