Beste,
Heeft iemand meer info over deze tocht ?
Ik kom zeker af maar had graag geweten of er douche mogelijkheden zijn ?
Tot morgen
Ma 24/05/2010 Zele
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- flaming_jakke
- Mountainbiker
- flaming_jakke
- Mountainbiker
-
el gordo
- Mountainbiker
Inderdaad, maar als je op de link klikt opent er een website van een school, en daarop wordt met geen woord gerept ivm een TTflaming_jakke wrote:Volgens de kalender wel ...
(Of ik heb niet goed genoeg gezocht)
Ik heb mijn besluit al gemaakt; ik ga morgen het herstel van mijn knieen testen op het Bloso parcours in Herentals
Hallo,
er is inderdaad een VTT. ik heb deze namiddag gebeld naar de organisatoren want ik was er ook niet zeker van.
dus niet twijfelen er is zeker een Mountainbiketocht. ik zal ook van de partij zijn. ik moet wel zeggen het is daar een mooie streek. onlangs heb ik er een MTB-tocht gereden. ik hoop dat ze ook weer de zelfde richting gaan,
wat ik ook weet er zijn geen douches maar wel wasgelegenheid,
er is inderdaad een VTT. ik heb deze namiddag gebeld naar de organisatoren want ik was er ook niet zeker van.
dus niet twijfelen er is zeker een Mountainbiketocht. ik zal ook van de partij zijn. ik moet wel zeggen het is daar een mooie streek. onlangs heb ik er een MTB-tocht gereden. ik hoop dat ze ook weer de zelfde richting gaan,
wat ik ook weet er zijn geen douches maar wel wasgelegenheid,
- den mountenbiker
- Mountainbiker