Zo 06/06/2010 Bornem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Zorba
Mountainbiker

Zo 06/06/2010 Bornem

Post by Zorba »

GREENBIKERS zomertocht laat je weer het mooiste van Klein-Brabant zien in 28, 42, 55 of 72 km bikeplezier.

Vertrekken kan tussen 8 en 10:30u, aan de kleine kantine van KSV Bornem, voetbalplein in Breeven (Breevendreef 56/B).

3,5 / 4 eur (met ritverzekering). 2 eur inschrijving voor de kids tot 16 jaar.
Verzorgde bevoorradingen (3 op 72 km), bikewash, warme douches,...

Na aankomst kan je de eerste honger stillen met een gratis boterhammeke.
Ghostbiker Mrc
Mountainbiker

Post by Ghostbiker Mrc »

Welke kant gaat de 72 uit ? :bounce:
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

Momenteel zit het parcours nog in het brein van onze parcoursboer (Nameeb).We doen er alles aan om ook nu weer nieuwe tracks te vinden en zijn dan ook nog in onderhandeling om over enkele privéstukken te mogen rijden.Jullie mogen zeker nog een parcoursbeschrijving verwachten na onze laatste verkenningsrit,alsook een update over de staat van het parcours,na het uitpijlen.Zoals gewoonlijk speelt de ganse tocht,ook de 72 km,zich af op de mooiste stukjes off-road van Klein-Brabant en zal de 'finale' ook weer in de Nonnenbos gereden worden!
nameeb
Mountainbiker
Location: Kona , Epic S Works , Carbon Lefty Dirty Harry 29er

Post by nameeb »

Enkele privé stukken zijn al in orde , het is voor de 72 km nog even wachten op Natuurpunt . Als die ja zeggen dan zijn we verzekerd van mtb maagdelijk gebied . Gelieve deze stukken dan naderhand ook niet op te zoeken , als wij ons woord geven over een eenmalige passage dan moeten we ons daar aan houden. Ik hou jullie op de hoogte .
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

nameeb wrote:Enkele privé stukken zijn al in orde , het is voor de 72 km nog even wachten op Natuurpunt . Als die ja zeggen dan zijn we verzekerd van mtb maagdelijk gebied . Gelieve deze stukken dan naderhand ook niet op te zoeken , als wij ons woord geven over een eenmalige passage dan moeten we ons daar aan houden. Ik hou jullie op de hoogte .
=D>

Goodfellas Mountainbikefriends Dendermonde zullen zeker aanwezig zijn met enkele bikers
Kalfinho
Mountainbiker

Post by Kalfinho »

Ik ben een maand geleden beginnen MTB'en en probeer zo een keer of 2-3 keer te gaan rijden. Begonnen met tochtjes van een 30-tal km en Gisteren een tochtje van 60km achter de rug op de Klein-Brabant route.

Ik ga zeker meerijden zondag 06/06, maar twijfel nog welke afstand.
siemenmoens
Mountainbiker

Post by siemenmoens »

helaas moet mijn masterproef scriptie op 7/6 afgeleverd worden. dus het zal daar van afhangen of ik kom. door examens nog nooit een tt van bornem kunne meerijden. maar gelukkig is dit mijn laatste jaar, dus volgend tt ben ik er zeker bij!
Ghostbiker Mrc
Mountainbiker

Post by Ghostbiker Mrc »

bip bip wrote:Momenteel zit het parcours nog in het brein van onze parcoursboer (Nameeb).We doen er alles aan om ook nu weer nieuwe tracks te vinden en zijn dan ook nog in onderhandeling om over enkele privéstukken te mogen rijden.Jullie mogen zeker nog een parcoursbeschrijving verwachten na onze laatste verkenningsrit,alsook een update over de staat van het parcours,na het uitpijlen.Zoals gewoonlijk speelt de ganse tocht,ook de 72 km,zich af op de mooiste stukjes off-road van Klein-Brabant en zal de 'finale' ook weer in de Nonnenbos gereden worden!
ok bedankt,rij zeker de 72,tzal weer de moeite lonen :bounce:
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

vorige zomer,naar aanleiding van ons 10-jarig bestaan en 10de zomertocht,jullie voor het eerst een marathon-afstand aangeboden in onze "stille waters"-streek.Gezien de vele positieve reacties hebben we besloten om ook dit jaar de mannen (en vrouwen) met de lange adem weer de kans te geven om voor de 72 km te gaan =D> .

topic van vorig jaar;
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... ght=bornem
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

Nu zondag gaan wij het parcours verkennen. Hierna zullen we dan zeker een parcoursomschrijving kunnen geven ! :drunk:
Post Reply