3de Herdermarathon - 22/05/10 - Maarkedal

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Herder Frederik
Mountainbiker

Post by Herder Frederik »

El Perro Diablo wrote:
WOLF! wrote: Verschillende keren geflitst maar waar kunnen we die foto's vinden?
PV's worden binnen de week toegestuurd, ik ook 2x geflitst op weg nor huis..... :lol:

(gij bedoelde in't bos zekers?)

Van de week komt er hier ne Herder ons bedanken om te komen en het tof te vinden, ne andere herder ga de link me de foto's posten, enfin, da's wa mijne cristallen bol zegt eh.
Damn, we beginnen voorspelbaar te worden :) We gaan eens iets anders moeten doen. Een slechte tocht organiseren ofzo :-D

2 keer geflitst op de N60? Aha, dan heeft dat geconverteerd sportstuurke toch effect gehad?
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

Nog een paar fotootjes

http://picasaweb.google.be/HerderAlex2/VTTHM3#

- bepijling 25 km-lus
- opbouw tent
- bevoorrading Mont de Rhodes
- bezemwagen :wink:
- den après
fcb
Mountainbiker

Post by fcb »

Bresciani wrote:
fcb wrote:Ook de 135km gedaan . Het vet was toen wel van de soep .
Ik vond het tunnelke met kaarskes in de extra lus wel de max !
Straf dat dit nog niet vermeld is .
Organisatie was helemaal top , niks op aan te merken , enkel mss nog rijstpap voorzien aan laatste 2 pitstops :-) .
Vorig jaar was't zonder kaarsjes... #-o

D'r is daar vorig jaar bijna een in 't water gesukkeld.... en ik was toch ook blij da'k d'r uit was, ogen passen niet zo snel aan hé... :-D
Idd , had er ook last maar was wel specialeke :-)
yoeri
Mountainbiker

Post by yoeri »

fcb wrote:
Bresciani wrote:
fcb wrote:Ook de 135km gedaan . Het vet was toen wel van de soep .
Ik vond het tunnelke met kaarskes in de extra lus wel de max !
Straf dat dit nog niet vermeld is .
Organisatie was helemaal top , niks op aan te merken , enkel mss nog rijstpap voorzien aan laatste 2 pitstops :-) .
Vorig jaar was't zonder kaarsjes... #-o

D'r is daar vorig jaar bijna een in 't water gesukkeld.... en ik was toch ook blij da'k d'r uit was, ogen passen niet zo snel aan hé... :-D
Het tunneltje wel tegengekomen, maar de kaarsjes niet. Misschien had iemand eerder ze stiekem uitgeblazen...
(of waren ze al eerder 'uitgegaan')
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

@ 001FRE

Overhaulin heeft goed gewerkt, nu nog wa kaarten in mijn wielspaken en 't buske klinkt als ne R8.

Herder @ work, een echt Momo stuur van da plastieken go carstuurke gemokt= 2x geflitst.....

Image
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

Met de lage moral en dito conditie gisteren voor de 1e maal aan de start , uiteindelijk gekozen voor de "60" Km en met de mooiste rit uit m'n 5Jarige MTB "carriere" mogen kennis maken.

Wat hebben we gisteren geleerd.

1. De mannen met een breed stuur zullen tot nadenken gedwongen worden :lol: :lol:
2. De laatste bevoorrading zien opdoemen terwijl ge al aan het uibollen zijt in de gedachte dat ge aan de laatste KM bezig zijt kan zeer ontnuchterend werken #-o #-o
3. De hard way = de fun way 8)
4. M'n zadel van m'n mudbike is niet [-X geschikt voor dergelijke ritten , m'n gat zal het geweten hebben :roll:
5. Voor een organisatie die zo iets verwezenlijkt kan je alleen maar diep respect hebben =D> =D>

Heren Herders , het was een waar genoegen en ne serieuze boost voor mijne moral , dit is waarvoor we het doen , tot volgend jaar voor den groten toer!!!!!!!!
S-Biker Gino
Mountainbiker

Post by S-Biker Gino »

yoeri wrote:
fcb wrote:
Bresciani wrote: Vorig jaar was't zonder kaarsjes... #-o

Het tunneltje wel tegengekomen, maar de kaarsjes niet. Misschien had iemand eerder ze stiekem uitgeblazen...
(of waren ze al eerder 'uitgegaan')
In 't vervolg ietske vroeger vertrekken of als dat niet het geval was wa minder op de 2e bevoorrading bij die bevallige herderin blijven plakken of nog anders wa harder op de pedalen trappen maar ja k weet het t is daar allemaal zoooo schoon dus dat alleen al is een mooi excuus.... C ya next year !!!

getekend een HM addict.
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

de hel van Maarkedal =TOPTOCHT

meer moet daar niet over gezegd worden.

=D>
MC'rage
Mountainbiker

Post by MC'rage »

Toptocht! 1 tip voor volgend jaar Herders, bij de optielus mocht hier en daar een gevaar bochtje.. In het 1ste prive stuk na de tunnel, liep het naar benede.. Daar benede ging het lichtjes naar rechts maar daar ware zeer diepe gleuven.. Mss hier een gevaarbord? Want ik heb in laatste instantie daar een valpartij vermede door alles dicht te slaan.
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

MC'rage wrote:Toptocht! 1 tip voor volgend jaar Herders, bij de optielus mocht hier en daar een gevaar bochtje.. In het 1ste prive stuk na de tunnel, liep het naar benede.. Daar benede ging het lichtjes naar rechts maar daar ware zeer diepe gleuven.. Mss hier een gevaarbord? Want ik heb in laatste instantie daar een valpartij vermede door alles dicht te slaan.
Ik zen dor ook in't veld gesukkeld... Image

Supertocht anders wel vind 'k! Image
Post Reply