Reeds heel wat foto's online !
http://picasaweb.google.be/modderfotos
Vr 21/05/2010 Kalken
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- slappetieze2
- Mountainbiker
Post by slappetieze2 »
snelle tocht . Te snel volgens enkele " WIELKESZUIGERS "
Maar mij zien ze zeker bij de volgende TT zeker terug .
Heb nog een leuke babbel gehad met den secretaris en heeft belooft
om volgend jaar op onze TT prezent te zijn
tot ziens in AARSELE
- jinba ittai
- Mountainbiker
Post by jinba ittai »
En die 411e vertrekker, dat was ik blijkbaar. Vertrokken iets voor negen, de inschrijving was al opgedoekt, maar de vriendelijke dames hebben mij toch nog laten vertrekken voor de 50 km. Afwisselende en snelle rit, in in het donker nog veel plezanter. Gezellige bende de Modderfokkers, achteraf op den après nog wat blijven plakken, maar de eer om als laatste daar te vertrekken heb ik toch maar aan een ander gelatenA mie wrote:411 deelnemers !
!
-
dirty old man
- Mountainbiker
Post by dirty old man »
Zeer mooie tocht, goed georganiseerd, was grote fun met over het balkske rijden en door de beize
Volgend jaar zeker terug op dit evenement
Volgend jaar zeker terug op dit evenement
Heb deze de eerste maal gereden heb eerst in de kantine wat blijven praten wat mij er op viel dat er veel bikes ZONDER helm vertrokken
en ook zonder licht een ook veel vrouwelijke biksters
Ben even na 20u vertroken wilde zeker toch nog een deel in den donker rijden. Het was een mooie afwisseling van boere- kerk- en veldwegeltjes en niet te technis maar dat is wel meer op avond tochten met 3(drie) bevooradingen voor 50km
in de eerste bevoorading toch nog 2 bikers gezien in de 2de was er toch al iets meer volk 10a12 bikers op het einde wat veel verhard maar er was een stuk gewijgerd door groen voor volgend jaar
het laatste door de bieze 3bevoorading met volle licht een tooghanger verblind want deze boot me spontaan een pint aan of net niet verblind en hij zag dat ik bijna uitgedroogd was
En zo als op elke nachttoertocht weer wat telang blijven hangen met ons klikje op den apré
en ook nog dank aan de live dame moderfokster die me haar t-shirt gaf want ik bleek de enige niet modderfokker nog te zijn op den apré
sorry hiervoor aan de tapploeg en zeker tot volgendjaar
vrijdagavond toertocht kalken
hey allen
heb vorig jaar eens een prachtige tocht gereden op een vrijdagavond in kalken maar weet niet meer wanneer dat was.weet iemand nog wanneer die plaats vind of is die al geweest.
oja op het einde moesten we door een cafe rijden
heb vorig jaar eens een prachtige tocht gereden op een vrijdagavond in kalken maar weet niet meer wanneer dat was.weet iemand nog wanneer die plaats vind of is die al geweest.
- Dickie
- Mountainbiker
Re: vrijdagavond toertocht kalken
Ligt ondertussen al achter onsdeca c40 wrote:hey allen
De zoekfunctie en 'Kalken' typen leverde mij dit op:
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... ght=kalken
Trouwens gisteren Essen gaan rijden, wel een pak mooier imo!