3e BRUGBERGREES te Humbeek 04/07/10

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Domme
Mountainbiker

3e BRUGBERGREES te Humbeek 04/07/10

Post by Domme »

Op 4 juli 2010 organiseren de Sasbikers uit Humbeek hun 3e BRUGBERGREES voor solorijders en voor teams van 3 of 4 personen.

meer info: http://www.sasbikers.be/brugbergrees.htm
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

MTBHA8 for Duchenne team doet mee 8)
gettah
Mountainbiker

Post by gettah »

En er komen er nog, er zijn al enkele bekende ploegen van vorige editie ingeschreven =D>

Ook deze editie mag u een stevig en +/- 4 km lang parcours verwachten in en rond het Bos van het 's Gravenkasteel met de nodige natuurlijke en kunstmatige hindernissen, waarbij de nodige aanpassingen werden doorgevoerd na de door u gegeven opmerkingen op vorige edities.
Zoals vorige edities is de start en aankomst gelegen aan de brug van Humbeek, met een volledig gesloten rennersdorp met centrale bevoorrading en afspuitstand.
Tevens werken wij met een automatisch registratiesysteem, zijn er douches en een eigen EHBO post voorzien en beschikken alle deelnemers over een persoonlijke verzekering !

De ploegen bestaan uit min.3 en max. 4 rijders en het inschrijving per ploeg is 50 euro.

Dit jaar is er opnieuw de mogelijkheid om als solorijder van start te gaan; met een aparte ravito, in een apart klassement met bijhorende prijsuitreiking en dit alles voor 15 euro.

Ook voor deze editie gaan wij voor een ALL INCLUSIVE organisatie die u van de Sasbikers gewoon bent !
Ieder team en solorijder heeft recht op een trappistenschotel en een uitgebreid starterspakket.
Inschrijven kan tot 27 juni 2009

Alle info --> http://www.sasbikers.be/brugbergrees.htm

Image
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

Nieuw dit jaar:: er zit een zandstrook in 't parcours, dus voor elk
wat wils =D> =D>
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

De molen begint te draaien.
Er zijn al redelijk wat teams en solo's ingeschreven. Natuurlijk kunnen er nog veel bij!!!
Het traject blijft voor 80% hetzelfde als vorig jaar. Zoals eerder vermeld zit er een zware zandstrook in, en zal het technische stuk op het einde van de ronde wat aangepast worden (nog wat meer draaien en keren) :wink: .

Oh ja, al de trappisten zijn ook al besteld!!! :drunk:
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Er zullen hoogst waarschijnlijk tv-schermen geplaatst worden in het Trappistencafé. Dit om de aankomst van "Den Tour" rechtstreeks te volgen. Zij passeren hier namelijk in vogelvlucht op 5 km. Van daar gaan ze de laatste 25 kilometers in.

Er zijn reeds deelnemers ingeschreven uit alle uithoeken van het land. Zoals: plaatselijke deelnemers uit Humbeek natuurlijk, Haacht, Vorselaar, Ieper, Opwijk enz...

Natuurlijk zijn er nog plaatsen vrij, maar wacht niet te lang indien je graag zou deelnemen. Solo's kunnen eventueel nog ter plaatse inschrijven, maar hou er rekening mee dat we op 40 deelnemers stoppen!

Info: http://www.sasbikers.be/brugbergrees.htm

Sportieve groeten,
Domme
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Mogen er 29" mtb's meedoen???
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

El Perro Diablo wrote:Mogen er 29" mtb's meedoen???
Aangezien zelfs de UCI het toelaat om met 29" te rijden tijdens officiële wedstrijden ( XC Houffalize), zou het gek zijn dat wij dat niet zouden toelaten.
Crossfietsen daarentegen laten we NIET toe!!! [-X
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

's Goed, ik kom af, is eigenlijk een thuiswedstrijd voor mij, reserveer mor een solo(podium)plaatske voor mij!!! :lol:
gettah
Mountainbiker

Post by gettah »

El Perro Diablo wrote:'s Goed, ik kom af, is eigenlijk een thuiswedstrijd voor mij, reserveer mor een solo(podium)plaatske voor mij!!! :lol:
Van waar komt de heer " Peer Duivel " misschien, ik herken da kantoor van de federale verzekeringen niet onmiddellijk in de buurt :-D

Trouwens kunde gij nie wa meer competitiebeestjes warmmaken om af te komen, da maakt het meer uitdagend om te winnen :P

G.
Post Reply