Hagelandse crono 05/06/2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Zondag in Woelfsdoenk hebbek veel stukken van den hagelandse van vorig jaar in tegengestelde richting gereden.
Ik weet wel niet of den hagelandse van dit jaar hetzelfde parcours gaat aandoen als dit jaar, als dat zo is, wil ik je gerust de 2 gps tracks bezorgen, van afgelopen zondag, en die van den hagelandse van vorig jaar, kan je zelf vergelijken :wink:
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Swannie wrote:Zondag in Woelfsdoenk hebbek veel stukken van den hagelandse van vorig jaar in tegengestelde richting gereden.
Ik weet wel niet of den hagelandse van dit jaar hetzelfde parcours gaat aandoen als dit jaar, als dat zo is, wil ik je gerust de 2 gps tracks bezorgen, van afgelopen zondag, en die van den hagelandse van vorig jaar, kan je zelf vergelijken :wink:
Ik heb zelf geen gps programma. Kan ik dat dan bekijken? Zoja mag je me de gps track van vorig jaar geven.
jerre13
Mountainbiker

Post by jerre13 »

Swannie wrote:Zondag in Woelfsdoenk hebbek veel stukken van den hagelandse van vorig jaar in tegengestelde richting gereden.
Het is dit jaar een ander parcours als de vorige jaren !!
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

Ben ook weer van plan om te komen. Ik lees hier ergens 1000hm.
Gisteren in Maarkedal 1300 hm op de 65 gedaan. Die 80 zullen dus best
meevallen al weet je maar nooit natuurlijk. Hopelijk geen uitgeregende
versie van twee jaar geleden anders pas ik. :-?
Glenn92
Mountainbiker
Location: 1x carbon,2x staal,1x tita en nen Speed Triple en GT380

Post by Glenn92 »

Ik ga voor de eerste keer een chrono rijden,ben eens benieuwd wat dat gaat worden :roll: .
Donavan
Mountainbiker

Post by Donavan »

Hier hetzelfde. Ook de eerste keer, ben heel erg benieuwd.
Als er zijn met parcourskennis/ervaring kunnen die dan wat tips geven? Ik denk wel dat het niet makkelijk is om 80km goed in te delen, dus alles is welkom :-)
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

Dit wordt mijn eerste chrono, samen met mede VWO-er Emperor zak ik uit WVL af!
jerre13
Mountainbiker

Post by jerre13 »

Donavan wrote:Hier hetzelfde. Ook de eerste keer, ben heel erg benieuwd.
Als er zijn met parcourskennis/ervaring kunnen die dan wat tips geven? Ik denk wel dat het niet makkelijk is om 80km goed in te delen, dus alles is welkom :-)
de beklimming zijn kort maar steil en volgen elkaar in sneltempo op!! weinig stukken om te recuperen eigenlijk!! niet te snel starten en uw eigen tempo rijden en dan komt da dik in orde !!!have fun !
IPPE
Mountainbiker

Post by IPPE »

jerre13 wrote:
de beklimming zijn kort maar steil en volgen elkaar in sneltempo op!! weinig stukken om te recuperen eigenlijk!! niet te snel starten en uw eigen tempo rijden en dan komt da dik in orde !!!have fun !
beklimmingen zijn zo kort dat je steeds volle bak naar boven vliegt,na 80 km is't pijp uit :lol: .
Donavan
Mountainbiker

Post by Donavan »

IPPE wrote:
jerre13 wrote:
beklimmingen zijn zo kort dat je steeds volle bak naar boven vliegt,na 80 km is't pijp uit :lol: .
Dat was snel.. Bedankt hoor, kan ik al veel uit leren :-D
Post Reply