Zo 23/05/2010 St-Michiels / Brugge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
C-DALE
Mountainbiker
Location: Cannondale Taurine 2007/8.2kg + Cannondale Tesoro 2010/8.7kg

Post by C-DALE »

Zal ook rond 08h van de partij zijn...is m'n 2de tourtocht dit jaar.
cuberke
Mountainbiker

Post by cuberke »

net terug van de 40 km maar ik denk dat daar iets misgelopen is ofwel ben ik verkeerd gereden maar bij aankomst waren er nog mtbers die maar 34 km op de teller hadden.Over de tocht zelf was ik tevreden tot aan de bevoorading :-) :-) :-) daarna was het gedaan en vond ik het zelf niet veilig door dit bewoond gebied te rijden met al die voorang van rechts [-X [-X [-X in deze streek is zeker meer ofroad mogelijk.Toch bedankt voor al de moeite =D> =D> =D>
spuiterke
Mountainbiker

Post by spuiterke »

waar zullen de fotos te vinden zijn die genomen werden in een van de eerste bosjes? mijn zoon had iets gelezen van een website die bij de routekaart stond maar was het vergeten. mvg.
green biker
Mountainbiker

Post by green biker »

vanmorgen de 57 km gereden. Zalig weertje en alles goed berijdbaar, ik was wel wat ontgoocheld over het voormalig BMX-parcours aan de Sint Pietersplas. Daar kan veel meer uitgehaald worden, zoals vorig jaar! Voor de rest alles OK en tot de volgende editie
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

cuberke wrote:net terug van de 40 km maar ik denk dat daar iets misgelopen is ofwel ben ik verkeerd gereden maar bij aankomst waren er nog mtbers die maar 34 km op de teller hadden.Over de tocht zelf was ik tevreden tot aan de bevoorading :-) :-) :-) daarna was het gedaan en vond ik het zelf niet veilig door dit bewoond gebied te rijden met al die voorang van rechts [-X [-X [-X in deze streek is zeker meer ofroad mogelijk.Toch bedankt voor al de moeite =D> =D> =D>
ik ben van ook van dat gedacht tot bevoorrading een superrit en dan zakt het in als een pudding en bepijling was dan ook triestig (weg of niet gezien )want had er ook veel minder km's . ken dan nog een toertje gedaan langs de werken aan het voetbalplein van club.
in ieder geval morgen rij ik hem terug
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Hoi iedereen,

alvast bedankt om jullie reactie te geven. Over het niet respecteren van
verkeersregels ga ik geen uitspraken doen. Wel heb ik aandacht aan jullie
opmerkingen. Ik mail zeker marc nog dat ze de bepijling eens moeten nakijken. Fruit op een bevoorrading is best oke en dit moeten we toch ook
eens in het oog houden. Jullie hebben gelijk, we zijn wat van onze pluimen
kwijt maar zullen ons best doen om die terug inorde te krijgen.

Hey Kenny en C-Dale, long time no see..... Nu vertrek ik naar een feestje
en hoop dat er kan raken. Als ik er niet ben tegen 8u15 mag je wel vertrekken. Ik beschik nog over jullie gsm nr trouwens.

groetjes
julcesaar
Mountainbiker

Post by julcesaar »

Prachtig weertje,vlotjes gereden . Maar toch een beetje zwak broertje van de toer in Snellegem want we hebben dezelfde bosjes toch links moeten laten liggen. Er ontbraken pijltjes na het bosje aan 'de lac' en waarschijnlijk na de eerste bevoorrading want op het einde stond m'n teller ook maar op 34 km ?

Mo kom, 't was toch geestig :-D
yves68
Mountainbiker

Post by yves68 »

de 40 gedaan...en 34 op de teller

waarvan zo'n 80 % tarmac en paadjes door de wijken van Varsenare, Sint-Andries en Sint-Michiels.
De 20 % off-road was grotendeels het traject van de Bloso-route tussen de rampe in Snellegem en de Torhoutse Steenweg, maar dan in omgekeerde richting. Triestig eigenlijk. Enkel het stukje in Bethanië was voor mij nieuw, en echt de moeite.

Een grote ontgoocheling. Want als je van de streek bent, en de mogelijkheden hier wat kent, en als je ziet wat ze in Snellegem wél voor mekaar krijgen, dan is dit de naam MTB onwaardig
bike1968
Mountainbiker

Post by bike1968 »

Is altijd leuk om in deze streek te mtb en goe of slecht die Brugse bossen maken er toch een aantrekkelijke tocht van. Fris gestart en had al gezien dat er veel met lange broek en wintervest na een tijdje gingen ontploffen. Alleen gestart en veel bane gereden tot aan de bossen dan richting Snellegem weer veel bane maar dan in de polders tot in Meetkerke waar dit me wel verrast heeft. Die zuidelijke zeekant met veel wind langs de waterkes . 57 die er 60 waren met avs 22.7 kom ik morgen terug met junior voor den 40 km. Ik rij winters en zomers maar de zon maakt toch ook veel goeds. 8) :roll: 8-[
copperhead333
Mountainbiker

Post by copperhead333 »

zaterdag gestart voor de 57 (die er bijna 60 bleken te zijn).

Lijkt wat op de vaste blosotocht (brugge, jabbeke, zedelgem) maar dan zonder zedelgem. De bossen in die omgeving dus al regelmatig gereden (blijft nog altijd leuk fietsen daar) hierdoor was het stuk via meetkerke naar st-pieters een aangename afwisseling.

't zonneke deed deugd. Broekske en mouwkes staan er al ingebrand.

Enig minpuntje... de bepijling. Ben zelf een paar keer bijna verkeerd gereden. Was niet de enige. Ben een aantal bikers meermaals terug tegengekomen omdat ze een stuk verkeerd hadden gereden.

Blijft een leuke tocht.
Post Reply