Wij waren gestart voor de 100 km + optielus en Bart en Viv voor de 125 + optielus, meteen het boske in met draaien en keren en veeel geflits van de fotocamera's waarvan ik benieuwd ben naar het resultaat.
Wat te snel gestart eigenlijk wat we achteraf moesten bekopen maar des te meer kunnen genieten van de streek aan mindere snelheden. Onderweg dan Haaike en moeder tegen gekomen en samen verder gereden.
Onderwege na het volgen van de 100 km pijlen afgedraaid naar de 80 km want ik kreeg ook een dipje te verwerken en soms blokkeerden de benen al eens.
Over het parcours niks dan lof natuurlijk maar vond het persoonlijk zwaarder dan vorige jaren met inderdaad meeeeeeeeeeeer off-road en minder recuperatie stukken welke soms wel welkom waren of zal het aan mijn conditie gelegen hebben ?? Soit ik was ne contente biker net gelijk die andere 1800 en zoveel andere bikers.
Het muziekbos, de korte passage door het Ronnybos en Livierenbos zullen me natuurlijk het beste bijblijven.
Conclusie
89.28 km - 1978 hms - 16.32 km/h avs
nadelen : kan er net als Viv ook geen vinden want ze lieten niks aan het toeval over.
VOORDELEN : teveel om op te noemen.
MaC'Red