Za 22/05/2010 Maarkedal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
rotwild
Mountainbiker

Post by rotwild »

zalige tocht. een dikke proficiat aan alle organisatoren.ondanks kettingpech (en zelf verholpen ann!!!) 125 km genoten.

dank!!!
alexbiker
Mountainbiker

Post by alexbiker »

Heb vandaag 125km gereden, 1 woord

MACHTIG

MACHTIG

En dit voor het derde jaar op rij.
bwjr74
Mountainbiker

Post by bwjr74 »

Na al die prachtige commentaren van voorgaande jaren ook voor de 1ste keer afgezakt naar de Vl; Ardennen voor de 80 km.
Eerste 25 km waren gewoon prachtig (bois des reves in 't klein gedaan op een privéstuk), volgende 25 was daarna op adem komen (redelijk wat asfalt, maar toch liever dat dan die harde holderborderstrokken waar er vandaag toch redelijk wat van waren), daarna terug een 15tal km genieten, waarna de laatste 15 terug wat minder.
Hier kom ik zeker terug, maar weet er misschien iemand een remedie tegen gevoelige handen van al dat geschud.
Donavan
Mountainbiker

Post by Donavan »

bwjr74 wrote:Hier kom ik zeker terug, maar weet er misschien iemand een remedie tegen gevoelige handen van al dat geschud.
Handschoenen, maar die zul je wel aangehad hebben waarschijnlijk? Anders kan ik niet helpen :wink:
betonboerke
Mountainbiker

Post by betonboerke »

5 MICHELINSTERREN !!!!!!!!!!!!!!!!!! (douches ijs en ijs koud , maar dat is jullie al vergeven )
Putkop
Mountainbiker

Post by Putkop »

dikke pret jongens, dikke pret.

de 80 afgebold en me geen moment verveeld, enkel problemen met men derailleur waardoor dak wa gefrustreerd werd maar das junders skuld nie njé!

echt machtig georganiseerd wok, dikke pluim!
Jason B
Mountainbiker

Post by Jason B »

vandaag ook nog eens op mijn fietske geraakt om de 80km te komen doen bij de herderkes

kheb ervan genoten van de rit in het gezelschap van enkele forumbikers

ik had 86km opt einde en de laatste km moest ik zelfs moustache & co laten gaan want de jus was meer dan op :lol:
granvillexc
Mountainbiker

Post by granvillexc »

de 60 gedaan,prachtige rit zeker met dit mooie weer,had het zwaarder verwacht,maar was voor mij toch genoeg #-o
mooie afdalingen,en klimwerk.
na 50 km in een hobbelige afdaling,achteraan plat :( nieuw bandje gestoken,en wat bleek,ook lek :-? gelukkig geholpen door bikers uit het antwerpse,waarvoor dank =D>

tot volgend jaar voor de 80 of 100
champ 08 09
Mountainbiker

Post by champ 08 09 »

Voor de eerste keer agezakt uit ieper. Had er geen woorden voor. PRACHTIG PRACHTIG PRACHTIG. Mc Bride MTB Team =D> =D> =D>
Feel Lucky Punk
Mountainbiker

Post by Feel Lucky Punk »

=D> =D> =D>

Samen met de Nomadesk gebroeders de 100 (= +/- 107) km gebold !
En beter binnen gekomen dan vorig jaar, gelukkig maar :P

Nog voor eerste bevoorrading drinkbus stuk en drinken weg ... gelukkig hadden de herders op de 2de bevoorrading een nieuwe drankbus voor me klaar liggen: muchas gracias amigos [-o< [-o< [-o< En 2 bussen was geen overbodige luxe bij dit mooie dorstige weer ...

tot volgend jaar !!!
Post Reply