De foto's zijn te vinden via deze link:
http://fotoalbum.seniorennet.be/Goswa/m ... e-nazareth
Za 15/05/2010 Eke / Nazareth
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Re: Foto's
Post by den mountenbiker »
thanksAddict wrote:De foto's zijn te vinden via deze link:
http://fotoalbum.seniorennet.be/Goswa/m ... e-nazareth
schone rit, jammer dat ik achtereenvolgens .... een gebroken ketting..... een platte band... en uiteindelijk weer een half-gebroken schakel in de ketting..
Ondertussen aan de bevoorrading Herder Janten tegengekomen en nog eens bedankt voor de goede deal.
Uiteindelijk de rit een beetje ingekort vanwege de onbetrouwbare ketting, toch nog aangekomen met 58km op de teller met een heel deftig gemiddelde..
Ondertussen aan de bevoorrading Herder Janten tegengekomen en nog eens bedankt voor de goede deal.
Uiteindelijk de rit een beetje ingekort vanwege de onbetrouwbare ketting, toch nog aangekomen met 58km op de teller met een heel deftig gemiddelde..
- supermotard
- Mountainbiker
Post by supermotard »
prachtige rit
goede bevoorrading
organisatie die de gevaarlijke punten cordaat aanpakte ....gevaarlijke scherpe bocht naar rechts juist voor de beklimming gingen ze mij aanmanen om op te letten en op een onverhard stuk waren ze bezig met 2 gevaarlijke diepe putten af te bakenen.... proficiat organisatie
Als afsluiter een abdijbierken en nen boterham en tevreden naar huis

Als afsluiter een abdijbierken en nen boterham en tevreden naar huis
-
brunonaess
- Mountainbiker
Post by brunonaess »
Goed georganiseerd (bepijling, bevoorrading, afspuitstand)
Af en toe wat uitdagendere stukken (vooral laatste gedeelte na de 2e bevoorrading, hoewel nooit echt mega spectaculair)
Het weer zat goed mee!
= geslaagd!
Af en toe wat uitdagendere stukken (vooral laatste gedeelte na de 2e bevoorrading, hoewel nooit echt mega spectaculair)
Het weer zat goed mee!
= geslaagd!
- OmaFiets&co
- Mountainbiker
Inderdaad,jammer van de breuken,het parcourl kon bekoren ook al is dit mijn trainingsgebied deze track zal ik mss wel als trainingsrondje gebruikenWollie wrote:schone rit, jammer dat ik achtereenvolgens .... een gebroken ketting..... een platte band... en uiteindelijk weer een half-gebroken schakel in de ketting..
- IvanIvankov
- Mountainbiker
Post by IvanIvankov »
leuke en goed georganiseerde tocht
redelijk snel parcours maar dat is ook eens leuk
heb al veel in de streek daar gereden maar toch nieuwe wegjes leren kennen
redelijk snel parcours maar dat is ook eens leuk
heb al veel in de streek daar gereden maar toch nieuwe wegjes leren kennen