Het zullen er geen 40 zijn maar onderschat deze toch niet, er zijn veel vals plat lopende stukken die niet gecatalogeerd staan als helling maar waar je even goed maar aan 15 er uur zal rijden.Jeanke6 wrote:
Da's dan samen 40. Feest! Nog nooit gereden en ben eens benieuwd.
Ardennes Trophy (La Reid- Theux) 24/05/2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
kristof-taurine
- Mountainbiker
Post by kristof-taurine »
Is het nog moglijk om op de dag zelf u in te schrijven ? is mij niet echt duidelijk hier !!
ik kan het mij idd wel voorstellen, is mijn 3de deelname.Jeanke6 wrote:2400hm en 20 genummerde hellingen. Ge kunt u het profiel al wel een voorstellen zeker?G-love wrote:had liever eens het profiel van de 90 km bekeken! iemand?
maar ik bekijk graag nog even het profiel op voorhand, maar ik weet eigenlijk al dat het 90km afzien zal zijn. Zal gelukkig droog zijn en hopelijk niet te warm, een kleine 20gr zou ideaal zijn voor mij.
- Misty
- Mountainbiker
- Location: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012
Er word hier alleen maar gesproken van afzien , maar je word ook beloond met mooie vergezichten.....een mooi stukje natuur dat ons kleine Belgie te bieden heeft en daar doen we het toch voor ! Men eerste deelname hinder voor de grote afstand , wel al 4x dit jaar hinder geweest met de koersfiets met vorige week nog de waalse pijl 220km 3950hm.....
Misty ,
Misty ,