3de Herdermarathon - 22/05/10 - Maarkedal
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
kom voor de 60 km afgezakt vanuit turnhout
zal daar tegen 11u starten.
Is er na de tocht eten te verkrijgen ?
zodat we niet met een lege maag 200 km in de auto moeten terug rijden
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
vorig jaar heeeeeeeeel lekkere braadworsten, de beste dak ooit gegeten heb... Smaken dat da deed zeg...devil biker wrote:kom voor de 60 km afgezakt vanuit turnhout![]()
Orkje wrote:Amai, 'k heb ook het parcours van de 125 eens mentaal gereden en dat is inderdaad meeeer dan de moeite. Respect voor iedereen die het morgen afhaspelt, EN voor de parcoursbouwers. En dan te bedenken dat de privéstukken er nog niet inzitten =P~
het nieuwe deel voorbij ellezelles is het hart van de tocht van de joybikers uit ronse, geweldig nieuws want was int verleden een super vtt (heimwee)
Herders, het was weer SUPER!
Vandaag de 100 km gereden (zonder optielus: de beentjes wilden nog maar het koppeke niet meer: barstende hoofdpijn door te weinig te drinken) en het was meer dan de moeite.
106 kilometer en 2000 hoogtemeters, dat zijn al cijfers die kunnen tellen voor een TT in Vlaanderen. En wat voor kilometers: ik heb mij geen moment verveeld.
Vandaag de 100 km gereden (zonder optielus: de beentjes wilden nog maar het koppeke niet meer: barstende hoofdpijn door te weinig te drinken) en het was meer dan de moeite.
106 kilometer en 2000 hoogtemeters, dat zijn al cijfers die kunnen tellen voor een TT in Vlaanderen. En wat voor kilometers: ik heb mij geen moment verveeld.
- vannoli
- Mountainbiker
- Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah
de 125km gedaan en helaas beetje te fel vertrokken waardoor ik na halfweg de hamer efkes tegen kwam en dus vaart geminderd
Daarmee de optielus gelaten en de 125 uitgereden aan 19 gemiddeld ,
Vond hem dees jaar zwaarder dan vorig jaar ,30km ver en al 800Hm gedaan das bijna in de Ardennen rijden ,in total had ik 2600Hm
Proficiat aan de Herders voor alles en volgend jaar terug voor de lange afstand met optielus hopelijk
1Zeer positief punt :het livierenbos zo laat plannen op de 125km dees jaar ,daarmee geen file en overal perfect kunnen rijden
Al de leuke Hard splitsingen genomen en eigenlijk achteraf beetje spijt dak die extra 10 toch niet gedaan heb
Daarmee de optielus gelaten en de 125 uitgereden aan 19 gemiddeld ,
Vond hem dees jaar zwaarder dan vorig jaar ,30km ver en al 800Hm gedaan das bijna in de Ardennen rijden ,in total had ik 2600Hm
Proficiat aan de Herders voor alles en volgend jaar terug voor de lange afstand met optielus hopelijk
1Zeer positief punt :het livierenbos zo laat plannen op de 125km dees jaar ,daarmee geen file en overal perfect kunnen rijden
Al de leuke Hard splitsingen genomen en eigenlijk achteraf beetje spijt dak die extra 10 toch niet gedaan heb
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
Er zijn toch 2 dingen die me van de lever moeten:
1.
2. Tot volgend jaar!
Dank.
1.
2. Tot volgend jaar!
Dank.