Awel dan doet dit ook weinig af aan de prestaties want uiteindelijk strijden ze allemaal met gelijke wapens en wint nog altijd de sterkste.
Om het met de woorden van vdb te zeggen "je maakt van een kat nog geen tijger he." vdb zei op dat moment ik ontken of bevestig niet da ik ooit genomen heb.
Ben ook niet voor doping het zit momenteel in de taboesfeer wat ik goed vind.
Maar vroeger waren derraileurs ook verboden en nu is dit ook de normaalste zaak.
P.S. ik praat dopinggebruik hiermee niet goed he
Dopingzondaars in de tour
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
Simp
- Mountainbiker
Landis zegt gewoon wat al jaren duidelijk is. Frankie Andreu, Jonathan Vaughters, Paul Kimmage, Greg LeMond, noem maar op, allemaal vertellen ze expliciet of impliciet hetzelfde. En de pers: die moet opletten dat ze niet te objectief zijn of ze kunnen fluiten naar een interview met the boss. Pure chantage.
Wellicht zal hij er nog mee weg komen ook. Armstrong is 'too big to fail', al waren enkele banken dat een tijdje geleden ook.
Wellicht zal hij er nog mee weg komen ook. Armstrong is 'too big to fail', al waren enkele banken dat een tijdje geleden ook.
- Dickie
- Mountainbiker
De Leins zal niet veel moeten doen want UCI en Wada gaan het hier niet bij laten, hunne vroegere boss Hein Verbruggen wordt corruptie van de zuiverste graad aangesmeerd.
Hun reputatie staat op het spel, dus de leindis krijgt eerst al die tank over zich heen.
Als de Floyd de pré van zijn advocaten betaald heeft kan em beter Void heten.
Hun reputatie staat op het spel, dus de leindis krijgt eerst al die tank over zich heen.
Als de Floyd de pré van zijn advocaten betaald heeft kan em beter Void heten.
Misschien zijn er al mensen die het ook weten maar heb zonet gehoord dat er nu nieuwe doping in het peleton zit,naam ontsnapt mij ff,maar zij die het gebruiken hebben veel last van maag,darmen en uitdrogingsverschijnselen.Hou het van nu af aan maar eens in het oog wie die verschijnselen vertoond.
Bijkomend effect:je gaat er ook van afvallen.
Wijlandts uit de Giro en was al 5kg kwijt na uitdrogingsverschijnselen.

Man man man ... plezant hé, zo een geruchten verspreiden over bepaalde renners, zonder dat je weet wat er van aan ismaltje wrote:Misschien zijn er al mensen die het ook weten maar heb zonet gehoord dat er nu nieuwe doping in het peleton zit,naam ontsnapt mij ff,maar zij die het gebruiken hebben veel last van maag,darmen en uitdrogingsverschijnselen.Hou het van nu af aan maar eens in het oog wie die verschijnselen vertoond.
![]()
![]()
Alhoewel ... ik ken geen "Wijlandts" die uit de Giro gestapt is ...
Ik wil gerust ook zeggen dat ik het heel eigenaardig vind dat Tom Boonen begin dit seizoen heel "smallekes" stond.zanneis wrote:Man man man ... plezant hé, zo een geruchten verspreiden over bepaalde renners, zonder dat je weet wat er van aan ismaltje wrote:Misschien zijn er al mensen die het ook weten maar heb zonet gehoord dat er nu nieuwe doping in het peleton zit,naam ontsnapt mij ff,maar zij die het gebruiken hebben veel last van maag,darmen en uitdrogingsverschijnselen.Hou het van nu af aan maar eens in het oog wie die verschijnselen vertoond.
![]()
![]()
![]()
![]()
Alhoewel ... ik ken geen "Wijlandts" die uit de Giro gestapt is ...![]()
![]()
Oh ja ,sorry hij is macro bio dinges geworden.
Het is toch jammer dat het allemaal zo ver gekomen is.