Nu nog voor wat eten en drinken zorgen en de wekker zetten.
@ uncle: ik zal er ook zijn tegen iets na 7 om rond 7u30 te starten.
Tot morgen
Post by Herder Frederik »
Ik sleur net meer mee dan anders in m'n camelback.MaC'Red wrote:@ Herder Ronny : kunnen de bidons op de bevoorradingen worden (bij)gevuld ?? anders breng ik bidons mee ipv de camelback, is weeral wat gewicht bespaard onderweg![]()
![]()
![]()
MaC'Red
Ohlalala, het parcours hier net 'in gedachten eens gereden' en dat belooft!Herder Frederik wrote:De oficiele 125 km track (zonder optielus) van morgen is downloadbaar:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=sdbstxqgpajxlchh
Dat steek in een heuptasje hé, nu ja ik zal nog zien hoor want met bidons drink ik wel wat minder dan met mijn kameelkeEl Baelos wrote:Ik sleur net meer mee dan anders in m'n camelback.MaC'Red wrote:@ Herder Ronny : kunnen de bidons op de bevoorradingen worden (bij)gevuld ?? anders breng ik bidons mee ipv de camelback, is weeral wat gewicht bespaard onderweg![]()
![]()
![]()
MaC'Red
'k Heb geen zin om met pech te moeten opgeven, dus echt op alles voorzien: binnenband voor als er een niet door de melk te dichten scheur in m'n buitenband zou komen, kettingpons, powerlink, multitool, extra set remblokken en Torx-multitool (omdat ik voor alles aan m'n remmen een Torx-sleutel nodig heb)...
Naast m'n met water gevulde camelback nog een extra drinkbus met Isostar erin.
Mij gaan ze morgen niet liggen hebben!