3de Herdermarathon - 22/05/10 - Maarkedal

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Fietsje staat ook volledig klaar :bounce:
Nu nog voor wat eten en drinken zorgen en de wekker zetten.

@ uncle: ik zal er ook zijn tegen iets na 7 om rond 7u30 te starten.
Tot morgen 8)
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Mijn madam kon uiteraard minder lachen met mijn plannen voor de volledige afstand morgen + maandag de Ardennes Trophy.
Heb dus voor morgen mijn plannen moeten terugstellen van 125 + optielus naar 100 + optielus...
Maar 't zal niet minder mooi zijn, daar ben ik van overtuigd...
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

@ Herder Ronny : kunnen de bidons op de bevoorradingen worden (bij)gevuld ?? anders breng ik bidons mee ipv de camelback, is weeral wat gewicht bespaard onderweg :lol: :lol: :lol:

MaC'Red 8)
Herder Frederik
Mountainbiker

Post by Herder Frederik »

De oficiele 125 km track (zonder optielus) van morgen is downloadbaar:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=sdbstxqgpajxlchh

LET WEL: deze GPX bevat geen stukken die eigendom zijn van bepaalde privé personen. Sommige eigenaren vroegen ons om hun privé stukken na de Herdermarathon privé te houden. We posten de track nu al om te vermijden dat er morgenavond tracks gepost worden die natuurlijk wel bepaalde gevoelige privé stukken gaan bevatten.

Mag ik elke GPS bezitter en logger vragen om jullie versie van de Herdermarathon 2010 track AUB nergens online te zetten. Het is in jullie eigen voordeel. We willen de privé stukken behouden voor volgend jaar, maar dat lukt niet als we die stukken niet respecteren.

Iedereen die het wil, mag gerust deze 'officiele' track elders online zetten. Maar zorg dan wel dat de verwijzing naar onze organisatie erbij vermeld wordt.
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

MaC'Red wrote:@ Herder Ronny : kunnen de bidons op de bevoorradingen worden (bij)gevuld ?? anders breng ik bidons mee ipv de camelback, is weeral wat gewicht bespaard onderweg :lol: :lol: :lol:

MaC'Red 8)
Ik sleur net meer mee dan anders in m'n camelback.
'k Heb geen zin om met pech te moeten opgeven, dus echt op alles voorzien: binnenband voor als er een niet door de melk te dichten scheur in m'n buitenband zou komen, kettingpons, powerlink, multitool, extra set remblokken en Torx-multitool (omdat ik voor alles aan m'n remmen een Torx-sleutel nodig heb)...
Naast m'n met water gevulde camelback nog een extra drinkbus met Isostar erin.
Mij gaan ze morgen niet liggen hebben!
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Herder Frederik wrote:De oficiele 125 km track (zonder optielus) van morgen is downloadbaar:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=sdbstxqgpajxlchh
Ohlalala, het parcours hier net 'in gedachten eens gereden' en dat belooft! =D>
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

El Baelos wrote:
MaC'Red wrote:@ Herder Ronny : kunnen de bidons op de bevoorradingen worden (bij)gevuld ?? anders breng ik bidons mee ipv de camelback, is weeral wat gewicht bespaard onderweg :lol: :lol: :lol:

MaC'Red 8)
Ik sleur net meer mee dan anders in m'n camelback.
'k Heb geen zin om met pech te moeten opgeven, dus echt op alles voorzien: binnenband voor als er een niet door de melk te dichten scheur in m'n buitenband zou komen, kettingpons, powerlink, multitool, extra set remblokken en Torx-multitool (omdat ik voor alles aan m'n remmen een Torx-sleutel nodig heb)...
Naast m'n met water gevulde camelback nog een extra drinkbus met Isostar erin.
Mij gaan ze morgen niet liggen hebben!
Dat steek in een heuptasje hé, nu ja ik zal nog zien hoor want met bidons drink ik wel wat minder dan met mijn kameelke

MaC'Red 8)
duff
Mountainbiker

Post by duff »

hier staat ook alles al klaar :)

nu de goej benen nog is zoeken :lol: :oops:

morgen normaal ginder vertrekken rond 8u voor de 125! zullen zien wat het geeft ;)
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

MaC'Red 8)
Had ik ook wel graag geweten.
Mij gaat het meer over diene rugzak die de gase dag voor nog meer hitte zal zorgen.
MC'rage
Mountainbiker

Post by MC'rage »

Het weer zal goe zijn, de velo zal in orde zijn en nu nog hopen dat de man in orde zal zijn :oops:

Maar zoals Ken en Karel; Weir doen voesj!!
Post Reply