Za 22/05/2010 Maarkedal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

de wes wrote:
wesley snipes wrote:
de wes wrote: aaah herr Jägermeister. Jullie kunnen je eventueel aansluiten bij ons. We zijn van plan om 7.30 uur te starten. We hebben nl. wat kilometerkes te doen #-o #-o #-o

hoeveel km doen jullie?GOJ KOERSEN???
Ik denk 100 maar tkan 125+10 ook worden. MAar koersen gaan we niet doen. vooral veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel genieten van al dat moois dat de Herders ons onder de dikke banden gaan schuiven.
Hallo de Wes, Rik C komt me hier aan mijn deur ophalen om 7.15u met z'n Erikabus :lol: en ik weet biegod nog niet hoeveel km's we zullen bollen, misschien de 30 + 60 -10 = 80km ](*,) ](*,) :lol: :lol: :lol: geen idee.
We gaan jullie misschien tegenkomen op de bevoorrading :wink: (zal zeker deze zomer nog een keer aansluiten bij jullie voor een tt #-o #-o #-o
@ Wesley Snipes, zeker niet twijfelen den dezen nemen, ik zelf heb hier nog nooit gereden maar t schijnt de moeite te zijn.
Last edited by jägermeister on Thu 20 May 2010 20:55, edited 1 time in total.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

uncle sam wrote:Wanneer de zwitser's hun alpen-horen 7x loeit, dan zullen de strakke pakjes tot over de geschoren en ingevette benen glijden. Een kwartierke later roept men de vriendelijke meneer Léo, om er trots hun VWB vergunning te tonen.
De troepen zullen in de startblokken verschijnen om stipt 7h29.
Hey Nonkel, ge wordt precies heel poëtisch. Wat schoon weer allemaal doet met ne mens hee....

Maar dat startuur is voor de mannen van de hele groten afstand. De rest zal druppelgewijs arriveren tegen 7u30 dacht ik zo.
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

jägermeister wrote:
de wes wrote:
wesley snipes wrote:

hoeveel km doen jullie?GOJ KOERSEN???
Ik denk 100 maar tkan 125+10 ook worden. MAar koersen gaan we niet doen. vooral veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel genieten van al dat moois dat de Herders ons onder de dikke banden gaan schuiven.
Hallo de Wes, Rik C komt me hier aan mijn deur ophalen om 7.15u met z'n Erikabus :lol: en ik weet biegod nog niet hoeveel km's we zullen bollen, misschien de 30 + 60 -10 = 80km ](*,) ](*,) :lol: :lol: :lol: geen idee.
We gaan jullie misschien tegenkomen op de bevoorrading :wink: (zal zeker deze zomer nog een keer aansluiten bij jullie voor een tt #-o #-o #-o
@ Wesley Snipes, zeker niet twijfelen den dezen nemen, ik zelf heb hier nog nooit gereden maar t schijnt de moeite te zijn.
Oki no prob. We zien elkaar misschien onder de "boane".
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

de wes wrote:
bushrider wrote:
Turfke wrote: Helaba Bush!
Wanneer ben je van plan om te vertrekken? De "groten" zal (nog) niet voor dit jaar zijn :oops:
De 100 zie ik wel zitten maar dan aan een heel gezapig tempo en dan zal het nog afzien zijn voor mij #-o #-o. De kilometers niet, die hoogte(kilo)meters wel
We zien wel wat er van komt
hoi , we zouden rond 7.30 starten , rij gerust mee
we zullen het kalm aan doen we moeten zondag en maandag ook nog rijden hé
tot zaterdag dan ? :bounce:
De wes zal er ook bij zijn (Grysperre +1)
@ Turfke, ik zit met het zelfde probleem. vooral die hoogte (kilo) meters.
Met de nadruk op kilo #-o #-o #-o :P
Zal er alles aan doen om tegen 07u30 startensklaar te zijn. Om 06u00 naar de bakker achter wa krachtvoer om dan volle gas een klein uurke in den auto te zitten. Zondag en maandag rijden?? #-o #-o niet voor den dezen zunne of 't zal met mijn stalen ros op 4 wielen moeten zijn :lol:
roeln
Mountainbiker

Post by roeln »

Hier moet ik ook ne keer komen bollen. 't zal de 60 worden.
Alhoewel dat deze tocht na al het ophemelen en hypen enkel nog maar kan tegenvallen :-? :lol:
thewide
Mountainbiker

Post by thewide »

Deze tocht is voor mij het hoogtepunt van het mbt-seizoen!!!!
Voor de derde keer op rij ben ik van de partij!!!
Deze keer voor de 100!!!!
Heb er echt kei veel zin in!!!!
:bounce: :bounce: :bounce: :-D :-D :-D
S-Biker Gino
Mountainbiker

Post by S-Biker Gino »

Moustache wrote:
uncle sam wrote:Wanneer de zwitser's hun alpen-horen 7x loeit, dan zullen de strakke pakjes tot over de geschoren en ingevette benen glijden. Een kwartierke later roept men de vriendelijke meneer Léo, om er trots hun VWB vergunning te tonen.
De troepen zullen in de startblokken verschijnen om stipt 7h29.
Hey Nonkel, ge wordt precies heel poëtisch. Wat schoon weer allemaal doet met ne mens hee....

Maar dat startuur is voor de mannen van de hele groten afstand. De rest zal druppelgewijs arriveren tegen 7u30 dacht ik zo.
Zal alleen maar lukken als de heren van de VWB eens 'op tijd' zijn...

Tot in Schorisse rond 7u30 loop ik daar ook al rond en ik peis voor 8u aan de 125+10 :evil: te beginnen, de oranje bloso pijlkes hangen hier al zeer veelbelovend... da kan k wel zeggen :lol:
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

S-biker Gino wrote:Zal alleen maar lukken als de heren van de VWB eens 'op tijd' zijn...
Aangezien de 3de HerderMarathon dit jaar opnieuw deel uitmaakt van de Bloso actie "Vlaanderen fietst" moet er geen extra euro betaald worden voor een daginschrijving. Dit heeft als gevolg dat we de inschrijvingen nu volledig in eigen handen hebben; waar de daginschrijvingen vorig jaar nog door de bond geregeld werden ...
S-Biker Gino
Mountainbiker

Post by S-Biker Gino »

Da's goed nieuws !!!
Zijn er op de Decathlon standen ook gellekes e.d. te verkrijgen? kwestie van eens te bekijken hoeveel we meezeulen vanaf t begin...
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

Een beetje puzzelen en plakken, op die manier zou het ook mogelijk moeten zijn om hier te bollen.
Goe bezig...
Post Reply