3de Herdermarathon - 22/05/10 - Maarkedal
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
De joybikers zijn uiteraard zaterdag ook aanwezig.
Ikzelf voor maar de 60km wegens tijdsgebrek, maar de jeugd gaat zich aan de lange afstanden wagen.
Alvast het beste gewenst aan de herders (het weer hebben ze toch weeral mee) en benieuwd of er toch iets nieuws voor ons te ontdekken is.
Het is immers nog steeds een beetje onze speeltuin.
Voor wie twijfelt over de banden. Het ligt hier zo droog als de p***t van Fabiola.
Ikzelf voor maar de 60km wegens tijdsgebrek, maar de jeugd gaat zich aan de lange afstanden wagen.
Alvast het beste gewenst aan de herders (het weer hebben ze toch weeral mee) en benieuwd of er toch iets nieuws voor ons te ontdekken is.
Het is immers nog steeds een beetje onze speeltuin.
Voor wie twijfelt over de banden. Het ligt hier zo droog als de p***t van Fabiola.
- Bresciani
- Mountainbiker
- Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)
sliekske wrote:kris wrote:Voor wie twijfelt over de banden. Het ligt hier zo droog als de p***t van Fabiola.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na een kanneke pîcon en een BBQ met wat wijn vind ik deze zalig!!
Hey Sliekske,
Hoe is't met de spieren en de pols?
Wellicht dat je na dat kanneke Picon en die wijn er wat minder last van hebt....
Tot zaterdag
Grtz, Bresciani
-
rabbitkiller
- Mountainbiker
- S-Biker Gino
- Mountainbiker
Post by S-Biker Gino »
@ Sliekske hopelijk hebt ge t nu nie over de p****t van ...sliekske wrote:kris wrote:Voor wie twijfelt over de banden. Het ligt hier zo droog als de p***t van Fabiola.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na een kanneke pîcon en een BBQ met wat wijn vind ik deze zalig!!
Seg Perro als ge da van plan zijt brengt dan uw kaatsjoewe botte meer hé, dan lope ze nie weg
- Bresciani
- Mountainbiker
- Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)
Yep,sliekske wrote:Ik had het over de uitspraak é mannen![]()
@ Bresciani: we zijn klaar om er weer aan te beginnen.
Vingers slapen nog een beetje en sommige spieren zijn nog wat stijf, maar een herdermarathon en goed weer kunnen we niet laten liggen
Ik heb vorig jaar m'n pols gebroken op de rit van de keybones (Rekkem) in maart en heb er nu nog last van...
Maar door de adrenaline en zeker van zo'n rit als de Herdermarathon gaat die pijn u geen last bezorgen zulle...
Slapende vingers zijn wel ambetant hé...
In alle geval... tot morgen en vele leute hé