Vr 21/05/2010 Kalken

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
biker gert
Mountainbiker

Post by biker gert »

Sympathy for the DUVEL wrote:
biker gert wrote:2 many bikers zullen met een delegatie aanwezig zijn. Tot vrijdag!
Zijn de grachtenkuisers er ook weer bij??? :drunk:
Ge zult de gracht van deze keer zelf moeten kuisen. Hij moet werken :-)
petruske
Mountainbiker

Post by petruske »

wat gaat ons dat ritje kosten is de inschrijvingspremie voo alle drie de afstanden gelijk ofis er verschil in prijs voor elke afstand
A mie
Mountainbiker

Post by A mie »

petruske wrote:wat gaat ons dat ritje kosten is de inschrijvingspremie voo alle drie de afstanden gelijk ofis er verschil in prijs voor elke afstand
3 euro inschrijving !

'Waar' voor je geld :-D
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

A mie wrote:
veeteeteetje wrote:Ik lees hier een vernieuwd parcours met hier en daar een specialleke.
Wat moet ik mij dan daar bij voorstellen tov vorig jaar???
De speciallekes van vorig jaar ken ik nog:
Om te beginnen net na de cantine een heel smal brugje over een brede beek,den bergop en bergaf aan een brug,een speelpleintje op het laatste en natuurlijk de cafe,langs den toog doortocht. =D>
Vernieuwd parcours wil gewoon zeggen dat de grote rit een andere kant opgaat.
'Speciallekes' zijn nog niet zeker of ze 'mogen' doorgaan!
Gaan die speciallekes door [-o<
biker gert
Mountainbiker

Post by biker gert »

Mooie rit waarbij de organisatoren er alles uitgehaald hebben om de off road wegen erin te steken. Door het droge weer ook een echt "vlam"parcour. eens leuk om te doen. Vlotte bediening bij de bevoorrading en voor elk wat wils. Zeer goed bewegwijzerd, de 50 km.Onmogelijk om je te misrijden. leuk terug de café door te rijden voorafgegaan door de waterbak. In café dan maar een Hoegaarden gedronken ook, moet maar zo goed niet zijn. Jammer dat ik nog moest gaan werken, zou anders nog wel iets meer genuttigd hebben...is wel een leuke bende, die modderfokkers. Tot volgend jaar!
biker gert
Mountainbiker

Post by biker gert »

Mooie rit waarbij de organisatoren er alles uitgehaald hebben om de off road wegen erin te steken. Door het droge weer ook een echt "vlam"parcour. eens leuk om te doen. Vlotte bediening bij de bevoorrading en voor elk wat wils. Zeer goed bewegwijzerd, de 50 km.Onmogelijk om je te misrijden. leuk terug de café door te rijden voorafgegaan door de waterbak. In café dan maar een Hoegaarden gedronken ook, moet maar zo goed niet zijn. Jammer dat ik nog moest gaan werken, zou anders nog wel iets meer genuttigd hebben...is wel een leuke bende, die modderfokkers. Tot volgend jaar!
biker gert
Mountainbiker

Post by biker gert »

.....en ik ga het geen drie keer zeggen!! :-)
wimpel
Mountainbiker

Post by wimpel »

Ideaal om efkes los te rijden op vrijdagavond.
Jammer dat er maar tot 20u ingeschreven kon worden, dit is voor sommigen haast niet haalbaar, zeker als je voordien de Brusselse ring nog moet verwerken met de auto.
Toch nogmaals bedankt aan de twee vriendelijke dames die om 20u45 ons nog een inschrijvingspapiertje wilden bezorgden ;-)
De achterdeur van het café stond al op een kiertje, maar dat heeft ons niet weerhouden om er een (belachelijke goedkope) Trappist te nuttigen.
Tot de volgende

...een delegatie Bostrappers
goldfinger
Mountainbiker

Post by goldfinger »

Leuk tochtje gereden samen met Ulrich, Caveman en den Bakker!
Leuke ontvangst, in het begin redelijk wa verhard, maar da beterde wel! Ulrich kon het niet laten om in een kombocht onderuit te gaan, en dan nog wel in de verkeerde richting! 8)
Madam met de CUBE geholpen bij vervangen van binnenband (ma ja da tchoepeken moest erop :drunk: ) Nadien ook voor den bakker nog es velomaker gespeeld en dan dapper doorgevlogen met ons 2 rappe mannen. In Wetteren wilden de Cave en onze snelle schilder mij nog vlug den RVT binnensturen :evil: [-X , maar ik wil eerst nog enkele jaren velden en bossen onveilig maken :-D ! Toen de Cave de passerelle afreed dacht ik dat de vogels gaan vliegen waren, doch we reden samen nog een mooie finale! Den bakker reed eveneens een verdienstelijke rit! In Kalken mochten we onze droge kleren nog eens in gevaar brengen, ze stuurden ons over een zwembad langs een tricky plank, met direct daarna een doortocht door de plaatstelijke herberg! Tof =D> ! Nog genoten van een babbel met Daniel Schuddinck, die ik nog ken uit de jeugdreeksen (wa is da lang geleden! :roll: ) De liefde voor den bike ging er bij hem ook niet uit!
In de zon onze cola naar binnen gekiepert, en via een omwegje bij den bakker huiswaarts gereden!
96 km op de teller en een gemiddelde van 24!
Een tevreden biker gaat nu zijn 2-meterbak opzoeken!
Morgen jammer genoeg geen Herdermarathon, maar zondag zeker aan de start in Herzele! :wink:

Mijn medevliegeniers, bedankt voor het gezelschap, 't was tof vertoeven bij den takskesknipper, den bakker en de verfbaron!

Dames van de MF, het was aangenaam, zéér aangenaam! =D> =D>
We 'll meet again!

Goldfinger
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Terug afgezakt naar de 'modderfokkers' en was benieuwd wat we nu kregen voor de grootste afstand 8-[ .We werden nogal verwend met veel off road bestaande uit single,bos tracks,en veld wegels af en toe licht golvend .Was voor mij een onbekende streek eens voorbij Wetteren om te biken.De speciallekes was voor mij toch ook de stijl berg op aan de waranda,speel pleintje,over de waterbassin #-o met de doorgang =P~ van cafe de 'Beize'.De bepijling & 2 bevoorradingen =D> =D> =D> .Douche's prima ,de frietjes waren lekker was maar 1 €.Dan nog een gratis consumptie :-D .De foto's zullen wel op de website staan vermoed ik :-k .Goede organisatie =D> =D> =D> doe zo verder heb er terug van genoten tot volgend jaar :wink:
Post Reply