Ik denk 100 maar tkan 125+10 ook worden. MAar koersen gaan we niet doen. vooral veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel genieten van al dat moois dat de Herders ons onder de dikke banden gaan schuiven.wesley snipes wrote:de wes wrote:aaah herr Jägermeister. Jullie kunnen je eventueel aansluiten bij ons. We zijn van plan om 7.30 uur te starten. We hebben nl. wat kilometerkes te doenjägermeister wrote:Erika's Baaikers aanwezig.![]()
![]()
![]()
hoeveel km doen jullie?GOJ KOERSEN???
Za 22/05/2010 Maarkedal
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Nog een Grysperre aanwezig +1de wes wrote:De wes zal er ook bij zijn (Grysperre +1)bushrider wrote:hoi , we zouden rond 7.30 starten , rij gerust meeTurfke wrote: Helaba Bush!
Wanneer ben je van plan om te vertrekken? De "groten" zal (nog) niet voor dit jaar zijn![]()
De 100 zie ik wel zitten maar dan aan een heel gezapig tempo en dan zal het nog afzien zijn voor mij![]()
. De kilometers niet, die hoogte(kilo)meters wel
We zien wel wat er van komt
we zullen het kalm aan doen we moeten zondag en maandag ook nog rijden hé
tot zaterdag dan ?
@ Turfke, ik zit met het zelfde probleem. vooral die hoogte (kilo) meters.
Met de nadruk op kilo![]()
![]()
![]()
tzal veel te voet worden danDe Wettel wrote:Kijk dan toch maar eens naar de hoogtemeters op de site van De Herders of verander desnoods van kiné ...zefii wrote:ken wel de streek nieten ik mag nie klimmen van mijne kiné
Wanneer de zwitser's hun alpen-horen 7x loeit, dan zullen de strakke pakjes tot over de geschoren en ingevette benen glijden. Een kwartierke later roept men de vriendelijke meneer Léo, om er trots hun VWB vergunning te tonen.Belle wrote:@de forumbikers: om welk uur zijn jullie ter plaatse?
De troepen zullen in de startblokken verschijnen om stipt 7h29.