Heb zonet eentje besteld.
Met speciale "elementen" die ff nat gemaakt moeten worden zou de camelback binnen in een temperatuur van ongeveer 14 graden houden voor enkele uren.
Ben eens benieuwd.
Mag ik de link hier zetten van de verkoper?
koelhoudende camelback
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- Serge R
- Mountainbiker
- Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch
Bij MIN 50 dat is pas straf mijn gedacht.Kraura wrote:straffe kerel me dunkt, gaan biken als't 50 graden is!witten wrote:in het vriesvak , halfvol doen, laten vervriezen en dan bijvullen met gewone sportdrank die koud is, blijft uren koud, gebruik in elke dag hier in phoenix, zelfs als het over 50 graden is
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
zegt nergens dat hem gaat bikenKraura wrote:straffe kerel me dunkt, gaan biken als't 50 graden is!witten wrote:in het vriesvak , halfvol doen, laten vervriezen en dan bijvullen met gewone sportdrank die koud is, blijft uren koud, gebruik in elke dag hier in phoenix, zelfs als het over 50 graden is
is voor ganse dag aan zijn zwembad te liggen, Amerikanen zijn te lui om telkens naar de frigo te lopen, dus nemen ze direct 3L zak mee
darrigade wrote:Haha, fahrenheitwitten wrote:hahaah, als belg in phoenix wonende kan ik enkel maar lachen met het koude belgie... zoek het maar op, temp van 45+ is elke dag vandatte in de zomer... altijd welcome als jullie het koude belgie willen ontvluchten
f
Da denk ik niet...
45° fahrenheit = 7.2° celcius...