Het zal dan voor zondag zijn. RAISMES
Za 22/05/2010 Maarkedal
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- vinckierke
- Mountainbiker
Post by vinckierke »
ik zeg al van verleden jaar dat ik die tocht zeker zal rijden maar kmoet vaneigens werken.
- vinckierke
- Mountainbiker
Post by vinckierke »
vrouwen é.we begrijpen ze nooitfiliep72 wrote:Ik zeg het ook al van vorig jaar. Maar ze vergeet het altijd.
Volgend jaar dus
Helaba Bush!bushrider wrote:grysperre's mogen hier natuurlijk niet ontbreken
we zouden wel durven de groten proberen
Wanneer ben je van plan om te vertrekken? De "groten" zal (nog) niet voor dit jaar zijn
De 100 zie ik wel zitten maar dan aan een heel gezapig tempo en dan zal het nog afzien zijn voor mij
We zien wel wat er van komt
- blackie
- Mountainbiker
Marc, ik denk van daar rond 9u te vertrekken. Wel voor de 80, of mss dan toch de 100bushrider wrote:grysperre's mogen hier natuurlijk niet ontbreken
Ik zit op een camping in de streek en zal dus nog tot de start met den velo moeten komen.
Greetz en mss tot dan?
Wollie ook??
- bushrider
- Mountainbiker
hoi , we zouden rond 7.30 starten , rij gerust meeTurfke wrote:Helaba Bush!bushrider wrote:grysperre's mogen hier natuurlijk niet ontbreken
Wanneer ben je van plan om te vertrekken? De "groten" zal (nog) niet voor dit jaar zijn![]()
De 100 zie ik wel zitten maar dan aan een heel gezapig tempo en dan zal het nog afzien zijn voor mij![]()
. De kilometers niet, die hoogte(kilo)meters wel
We zien wel wat er van komt
we zullen het kalm aan doen we moeten zondag en maandag ook nog rijden hé
tot zaterdag dan ?