Zo 23/05/2010 Asse

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
weldman
Mountainbiker

Post by weldman »

De mannaen van Walfergem komen ook , altijd een toffe rit .
Is het vertrek nu in Bergestraat of op de Boekfos?
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

weldman wrote:De mannaen van Walfergem komen ook , altijd een toffe rit .
Is het vertrek nu in Bergestraat of op de Boekfos?
Bergestraat, aan de voetbal...

Ik zal ook met mijn collega aanwezig zijn. Het weer zal alleszins al prachtig zijn :lol: :lol: :lol:
Nu hopen dat ik nog nieuwe baantjes mag ontdekken =P~
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

deze al een paar keer gereden en ook al is het een toertocht in de buurt waar veel tochten doorgaan zie ik het wel zitten om zondag naar Asse af
te zakken, er zit heel veel variatie in 't parcours en soms toch nog enkele nieuwe trakskes ontdekt.
Goeie organisatie maar spijtig dat de douches wat ver van 't vertrek liggen

Met 't voorspelde weer zal 't leuk worden maar onderschat hem niet; techniek, hoogtemeters, sporen en.... maken het parcours uitdagend =D>
VaMalder
Mountainbiker

Post by VaMalder »

de ware wrote: Goeie organisatie maar spijtig dat de douches wat ver van 't vertrek liggen
>
Inderdaad de douches zijn redelijk veraf, ge moet toch zeker 30meter stappen :roll:
Ik denk dat je het hebt op de 1e editie, daar waren aankomst & douches inderdaad 500m uit elkaar maar volgens mij is het vertrek nu in de Bergestraat, daar waar de douches zich bevinden.
kodaksken
Mountainbiker
Location: Specialized Rockhopper Disk mod. 2007 & Trek 1200 SLR

Post by kodaksken »

Ik denk dat je het hebt op de 1e editie, daar waren aankomst & douches inderdaad 500m uit elkaar maar volgens mij is het vertrek nu in de Bergestraat, daar waar de douches zich bevinden
Inderdaad; sinds vorig jaar bevinden de douches zich in hetzelfde gebouw als het vertrek. (Voetbalcomplex - Bergestraat 2 - 1730 Asse)

Image

Ook de bikewash is vlakbij

Image
RedC
Mountainbiker

Post by RedC »

Present voor eerste toertocht 8)
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

VaMalder wrote:
de ware wrote: Goeie organisatie maar spijtig dat de douches wat ver van 't vertrek liggen
>
Inderdaad de douches zijn redelijk veraf, ge moet toch zeker 30meter stappen :roll:
Ik denk dat je het hebt op de 1e editie, daar waren aankomst & douches inderdaad 500m uit elkaar maar volgens mij is het vertrek nu in de Bergestraat, daar waar de douches zich bevinden.
zoveel te beter, waarschijnlijk vorig jaar gemist wegens..... misschien te goe weer :P
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

de ware wrote:[zoveel te beter, waarschijnlijk vorig jaar gemist wegens..... misschien te goe weer :P
Ik weet zeker dat ik vorig jaar de enige Sas-biker ben die hier is gaan rijden. Ik vond de toer vorig jaar véél beter dan de eerste editie. Er zaten idd stukken in die ik nog nooit gereden had. Dus ook niet in de toer van de Hopduvels. =D> =D> Spijtig genoeg was de parking een eind van het vertrek (of was dit omwille van wegwerkzaamheden?)Voor de rest moet ik u gelijk geven Ware deze tocht staat kwa mountainbike gehalte veel zeg maar zeer veel hoger dan die van die Amerikaanse Pamper Multinational ook dit week-end. [-X
kodaksken
Mountainbiker
Location: Specialized Rockhopper Disk mod. 2007 & Trek 1200 SLR

Post by kodaksken »

De gratis parking aan het station van Asse is zo'n 300 meter van het startpunt gelegen; die van het zwembad van Asse of de gratis grote Boekfos- parking zo' n 600 meter.

Zie ook:
http://www.google.com/maps/ms?ie=UTF8&h ... 2298a3139e
Kevin_V
Mountainbiker

Post by Kevin_V »

Verleden jaar met Strammermax en Rubber hier op het terras gezeten na een hele mooie rit. Dit jaar dus weer present! Het zal de 60 worden denk ik tenzij ik alleen moet komen dan neem ik de max afstand in aanloop naar duchenne heroes.;)

http://www.k4d.be

Sorry mannen dat ik hier reclame kom maken maar heb nog veel sponsorgeld nodig.:) Bij deze nodig ik jullie ook allemaal uit voor men spaghettislag 19 juni.;) Image
Post Reply