Plan is om rond 7u30 te vertrekken, maar ik denk dat mijn moeder en ik misschien nog een kwartiertje of halfuurtje zullen wachten, zodat de grote hoop van 7u30 misschien wat weg is. Dat doen we vooral omdat mijn moeder op technische stukken liefst geen bende overenthousiaste bikers achter zich heeft, aangezien ze technisch niet heel sterk is.
Voor mijn moeder wordt het dan ook een dubbele uitdaging zaterdag: technische stukken, waarvan ik hoop dat ze haar toch een beetje over haar "schrik" zullen heen helpen (en nu maar hopen dat het niet juist erger gaat worden
@Vivkemobiel: twee jaar geleden heb ik de 80 gedaan met een rotconditie en amper slaap en die bevoorradingen waren toen zeker voldoende. Sowieso neem ik wel altijd nog iets extra mee, voor een eventuele extra stop (mijn moeder en ik gaan er een daguitstap van maken, denk ik), maar je moet je alleszins niet gaan overladen. De 125km heeft trouwens 6 bevooradingen, dus ongeveer om de 18km een kans om bij te tanken.
En dat Frankske maar zijn 22 graden aanhoudt voor zaterdag, want het zou wel eens een lange en dus hopelijk warme après kunnen worden, aangezien we gaan wachten op mijn broer...