Been there, Done that, mijn Transalp 2002 deelname heeft ook onder een ziekte te lijden gehad. Maar dat verblijf in het TaC Camp zou ik niet als avontuur of uitdaging bekijken, het draagt wel bij tot de algemene sfeer van de Transalp vind ik persoonlijk. Al is de accomodatie die ze voorzien bij tijden wel heel Basic, zonder twijfel TE Basic.Legolas wrote: En kom nie zagen van de uitdaging of het avontuur hé. Zolang ge niks aan de hand krijgt, valt da misschien allemaal nogal mee, maar wacht maar eens tot ge iets voor krijgt.
Ik kan u nu verzekeren dat ge nie meer zult lachen of denken aan "een uitdaging" als ge om 3 uur snachts met hevige koorts en diarree, 15 minuten moet wachten aan ne wc om dan op ne al verstopte pot te gaan zitten !
Ik denk dat ik in het vervolg eerder naar zo'n alternatieve transalp ga zoeken. Met bagagevervoer en overnachtingen in hotels/pensions.
Geert.
Ik moet wel zeggen dat de organisatie tijdens mijn 4 dagen durende ziekte mij en mijn bike steeds mee van plaats A naar B vervoerd heeft.
Die Alternatieve Transalp lijkt me anders ook wel heel leuk om te doen, kostprijs ligt evenwel nagenoeg even hoog als de TaC.