in een poll op de standaard haalde de n-va ook al meer dan 50% van de stemmen
ik denk dat in 't bijzonder de cvp serieus op haar bakkes gaat krijgen
terzelvder tijd wordt de cdh van milquet belgicistischer dan ooit:
http://knack.rnews.be/nl/actualiteit/op ... 079473.htm
het zou dus kunnen dat de communautaire kortsluiting na 13 juni groter wordt dan ooit
verkiezingspoll
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Jammer genoeg wel ja... en daarna beginnen ze met de provincies, want van de kostelijkste provincie moeten ze ook af. België betekent al niet veel en straks helemaal niks meer. Ik volg Hubertje zijn gedacht. De eerste onbekende naam die ik tegenkom, die z'n gedacht wil ik eens horen.Ruben S. wrote:We zullen maar Hope'n dat deze poll niet representatief is voor de rest van Vlaanderen zeker? Al 17 Vlaams Belang stemmen.![]()
![]()
En dan nog zoveel NVA'ers, België moet eraan precies.
België is er al aan. Om de eenvoudige reden dat het land België gewoonweg niet bestaat. Da's een fabeltje, het verhaal van de keizer zonder kleren: iedereen doet alsof de keizer kleren draagt, maar hij is spiernaakt. Dat is België. Een entiteit die doet alsof ie een federale staat of een federaal land is. Maar dat absoluut niet is. Het is een Unie zoals de EU, maar dan wel een zonder het minste nut. En mocht de EU geen nut hebben, dan zou ze natuurlijk ook niet blijven bestaan.Ruben S. wrote:We zullen maar Hope'n dat deze poll niet representatief is voor de rest van Vlaanderen zeker? Al 17 Vlaams Belang stemmen.![]()
![]()
En dan nog zoveel NVA'ers, België moet eraan precies.
De Belgische staatsstructuur is daarom even overbodig als de provincies.
Schaf België af, en er verandert helemaal NIKS. We zouden alleen geen communautair gedoe meer hebben en een veel beter (maar zeker geen perfect) bestuur. Partijen, media, de publieke opinie, de meeste organisaties: ze moeten niet gesplitst worden omdat ze al gesplitst zijn.
Zo'n argumenten zijn van de laagste soort. Ongegrond, zonder bewijzen, ..._alain_ wrote:ik kan niet op die belangrijke vlamingen stemmen,
ik krijg mijn arm nog niet op +30° gestrekt.
Ik ben 34 jaar en heb noch van familie uit noch van mijn leeftijd een band met de periode waar u op doelt.
Spijtig dat er mensen nog steeds zo denken.