koelhoudende camelback

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
maltje
Mountainbiker

koelhoudende camelback

Post by maltje »

Heb zonet eentje besteld.
Met speciale "elementen" die ff nat gemaakt moeten worden zou de camelback binnen in een temperatuur van ongeveer 14 graden houden voor enkele uren.
Ben eens benieuwd.
Mag ik de link hier zetten van de verkoper?
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Ik gebuik ijsblokjes daarvoor, en als het echt warm is dan steek ik 'm in een diepvrieszak.
Ook goed voor koude drank voor verschillende uren.
witten
Mountainbiker

Post by witten »

in het vriesvak , halfvol doen, laten vervriezen en dan bijvullen met gewone sportdrank die koud is, blijft uren koud, gebruik in elke dag hier in phoenix, zelfs als het over 50 graden is
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

witten wrote:in het vriesvak , halfvol doen, laten vervriezen en dan bijvullen met gewone sportdrank die koud is, blijft uren koud, gebruik in elke dag hier in phoenix, zelfs als het over 50 graden is
straffe kerel me dunkt, gaan biken als't 50 graden is!
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

Kraura wrote:
witten wrote:in het vriesvak , halfvol doen, laten vervriezen en dan bijvullen met gewone sportdrank die koud is, blijft uren koud, gebruik in elke dag hier in phoenix, zelfs als het over 50 graden is
Bij MIN 50 dat is pas straf mijn gedacht. :roll:
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

Kraura wrote:
zegt nergens dat hem gaat biken [-X

is voor ganse dag aan zijn zwembad te liggen, Amerikanen zijn te lui om telkens naar de frigo te lopen, dus nemen ze direct 3L zak mee :lol:
witten
Mountainbiker

Post by witten »

hahaah, als belg in phoenix wonende kan ik enkel maar lachen met het koude belgie... zoek het maar op, temp van 45+ is elke dag vandatte in de zomer... altijd welcome als jullie het koude belgie willen ontvluchten

f
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

witten wrote:hahaah, als belg in phoenix wonende kan ik enkel maar lachen met het koude belgie... zoek het maar op, temp van 45+ is elke dag vandatte in de zomer... altijd welcome als jullie het koude belgie willen ontvluchten

f
Ge moogt het hebben...

20-25° max is meer dan genoeg voor mij.
darrigade
Mountainbiker

Post by darrigade »

witten wrote:hahaah, als belg in phoenix wonende kan ik enkel maar lachen met het koude belgie... zoek het maar op, temp van 45+ is elke dag vandatte in de zomer... altijd welcome als jullie het koude belgie willen ontvluchten

f
Haha, fahrenheit
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

darrigade wrote:

f
Haha, fahrenheit

Da denk ik niet...

45° fahrenheit = 7.2° celcius...
Post Reply