verkiezingspoll

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.

Naar wie gaat jouw voorkeur uit?

Poll ended at Sun 27 Jun 2010 21:00

Vlaams Belang
45
20%
Vivant
1
0%
LDD
6
3%
Open VLD
19
8%
CD&V
3
1%
Sp.a
19
8%
N-VA
98
43%
Groen!
18
8%
Blanco
19
8%

Total votes: 228

cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

in een poll op de standaard haalde de n-va ook al meer dan 50% van de stemmen

ik denk dat in 't bijzonder de cvp serieus op haar bakkes gaat krijgen

terzelvder tijd wordt de cdh van milquet belgicistischer dan ooit:

http://knack.rnews.be/nl/actualiteit/op ... 079473.htm

het zou dus kunnen dat de communautaire kortsluiting na 13 juni groter wordt dan ooit
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Ik stem op^een naam waar ik nog nooit van gehoord heb.
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

Groene stem verontrustend?

Dus bossen dienen enkel om met uwen mtb door te crossen en uw gelpapierke te deponeren?

Wake up.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

pacer wrote:Groene stem verontrustend?

Dus bossen dienen enkel om met uwen mtb door te crossen en uw gelpapierke te deponeren?

Wake up.
:roll:
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

We zullen maar Hope'n dat deze poll niet representatief is voor de rest van Vlaanderen zeker? Al 17 Vlaams Belang stemmen. #-o #-o #-o En dan nog zoveel NVA'ers, België moet eraan precies. :-?
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Ruben S. wrote:We zullen maar Hope'n dat deze poll niet representatief is voor de rest van Vlaanderen zeker? Al 17 Vlaams Belang stemmen. #-o #-o #-o En dan nog zoveel NVA'ers, België moet eraan precies. :-?
Jammer genoeg wel ja... en daarna beginnen ze met de provincies, want van de kostelijkste provincie moeten ze ook af. België betekent al niet veel en straks helemaal niks meer. Ik volg Hubertje zijn gedacht. De eerste onbekende naam die ik tegenkom, die z'n gedacht wil ik eens horen.
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

ik kan niet op die belangrijke vlamingen stemmen,
ik krijg mijn arm nog niet op +30° gestrekt.
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

Ruben S. wrote:We zullen maar Hope'n dat deze poll niet representatief is voor de rest van Vlaanderen zeker? Al 17 Vlaams Belang stemmen. #-o #-o #-o En dan nog zoveel NVA'ers, België moet eraan precies. :-?
België is er al aan. Om de eenvoudige reden dat het land België gewoonweg niet bestaat. Da's een fabeltje, het verhaal van de keizer zonder kleren: iedereen doet alsof de keizer kleren draagt, maar hij is spiernaakt. Dat is België. Een entiteit die doet alsof ie een federale staat of een federaal land is. Maar dat absoluut niet is. Het is een Unie zoals de EU, maar dan wel een zonder het minste nut. En mocht de EU geen nut hebben, dan zou ze natuurlijk ook niet blijven bestaan.

De Belgische staatsstructuur is daarom even overbodig als de provincies.
Schaf België af, en er verandert helemaal NIKS. We zouden alleen geen communautair gedoe meer hebben en een veel beter (maar zeker geen perfect) bestuur. Partijen, media, de publieke opinie, de meeste organisaties: ze moeten niet gesplitst worden omdat ze al gesplitst zijn.
Davodin
Mountainbiker

Post by Davodin »

_alain_ wrote:ik kan niet op die belangrijke vlamingen stemmen,
ik krijg mijn arm nog niet op +30° gestrekt.
Zo'n argumenten zijn van de laagste soort. Ongegrond, zonder bewijzen, ...

Ik ben 34 jaar en heb noch van familie uit noch van mijn leeftijd een band met de periode waar u op doelt.

Spijtig dat er mensen nog steeds zo denken.
Locked