Heeft er iemand positieve ervaringen met LBS in omgeving Herentals ?
(i.v.m. revisie Fox )
voorvork Fox versturen naar Sabma
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
Herentals - Hasselt, 50km ongeveer... en dan nog grotendeels autostradeBik1 wrote:Heeft er iemand positieve ervaringen met LBS in omgeving Herentals ?
(i.v.m. revisie Fox )
Heb de link op de vorige pagina al zien verschijnen. www.stbp.be
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
en 50km terug en dan nog eens 50 op en af om de vork te halen, loopt al op dankawa wrote:Herentals - Hasselt, 50km ongeveer... en dan nog grotendeels autostradeBik1 wrote:Heeft er iemand positieve ervaringen met LBS in omgeving Herentals ?
(i.v.m. revisie Fox )![]()
Wat loopt op? De tijd die je kwijt bent of de kost van het rijden?Headshot wrote:en 50km terug en dan nog eens 50 op en af om de vork te halen, loopt al op dankawa wrote:Herentals - Hasselt, 50km ongeveer... en dan nog grotendeels autostradeBik1 wrote:Heeft er iemand positieve ervaringen met LBS in omgeving Herentals ?
(i.v.m. revisie Fox )![]()
Ik kijk niet zozeer op een kilometerke meer of minder.
En qua tijd denk ik dat ik sneller die 50km van Herentals naar Hasselt rij dan mijn 25km van N-Limburg naar Hasselt.
- Headshot
- Mountainbiker
- Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder
tja, nu ik er zo over nadenk ben ik ook al meermaals meer dan 50km enkel naar Hilset gereden. Voor kwaliteit en service kunt ge dat mss wel eens doenkawa wrote:Wat loopt op? De tijd die je kwijt bent of de kost van het rijden?Headshot wrote:en 50km terug en dan nog eens 50 op en af om de vork te halen, loopt al op dankawa wrote: Herentals - Hasselt, 50km ongeveer... en dan nog grotendeels autostrade![]()
Ik kijk niet zozeer op een kilometerke meer of minder.
En qua tijd denk ik dat ik sneller die 50km van Herentals naar Hasselt rij dan mijn 25km van N-Limburg naar Hasselt.
E313 door Leopoldsburg? Bekijk uw wegenkaart toch nog maar eens.pvandebe wrote:Of ge moet zo slim zijn van de E313 te pakken vanuit Leopoldsburgkawa wrote: En qua tijd denk ik dat ik sneller die 50km van Herentals naar Hasselt rij dan mijn 25km van N-Limburg naar Hasselt.
Oprit in Paal-Beringen kan ik nemen, tijd winnen doe ik dan niet, maar kom dan wel minder gefrustreerd aan in Hasselt.