Zo 23/05/2010 St-Michiels / Brugge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Za & Zo 22&23mei brugge

Post by den wakkere bakker gits »

http://www.brugsebikers.be/infott.html

Iemand deze al gereden?
Zou deze willen rijden eventueel op zo 23mei is da daar rechttoe rechtaan door de bossen zoeven :bounce:?
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Ahoi Bikers,

hier even info........ :

Op zaterdag 22 mei inschrijving van 8 u tot 14 u aan de Veemarkt St-Michiels, Koningin Astridlaan 101, 8200 Brugge.
2 euro voor aangeslotenen - 4 euro voor niet aangeslotenen
Afstanden 30 km - 40 km - 57 km
Het parcours van de 30 en 40 km gaat door de bossen van Tilleghem, Tudor en Beisbroek. Voor de langste afstand (57 km) volgt nog een lus door de Meetkerkse Moeren en langs de St Pietsplas, waar gepasseerd wordt langs een verlaten BMX-circuit.

Op zondag 23 mei inschrijving van 7u30 tot 10 u 30 aan de Veemarkt Sint Michiels, Koningin Astridlaan 101, 8200 Brugge
2 euro voor aangeslotenen - 4 euro voor niet aangeslotenen
Afstanden 30 km - 40 km - 57 km
Het parcours van de 30 en 40 km gaat door de bossen van Tilleghem, Tudor en Beisbroek. Voor de langste afstand (57 km) volgt nog een lus door de Meetkerkse Moeren en langs de St Pietsplas, waar gepasseerd wordt langs een verlaten BMX-circuit.
Op zondag is er in het kader van Vlaanderen Fietst nog randanimatie op de Veemarkt (klimmuur, speleobox, fietsen op rollen, bmx-behendigheidsparcours, swingbikes, enz...).

We hebben wel minder goed nieuws gekregen in verband met het parcours. We krijgen dit jaar geen toelating meer om door het Coppietersbos te rijden, zelfs niet een beperkte doorgang zoals deze winter.
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

vorig jaar gereden en goed bevonden :-D :-D :-D kweet wel in dat laatste bosje stond er iemand aan een put waar we door moesten, #-o #-o dat we moesten afstappen want er waren er daar een paar gasten heel hard gevallen dit jaar terug de 2 dagen
Last edited by follow on Wed 19 May 2010 07:15, edited 1 time in total.
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Zondag kom ik daar de herdersmaraton uit de benen rijden. :wink:
den willy
Mountainbiker

Post by den willy »

Begrijp me niet verkeerd, dit is een top organisatie. Maar, door allerlei
omstandigheden is deze rit niet meer wat ze ooit geweest is.
Daar kunnen de organisatoren niets aan doen. Want ieder jaar komt er
een nieuwe locatie bij waar ze niet meer mogen passeren.
Deze rit wordt georganiseerd door mtb'ers voor mtb'ers.
Normaal zaterdag van de partij om 8u00 sea you
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Hoe zit het met de bevoorradingen op de 43 en 57 km?? 1 of 2, en na hoeveel km ongeveer zijn te vinden.
De laatste tijd veel tochten met bevoorrading op slechts enkele km van de aankomst......... :-? :-? :-? :-? :-?
Kwestie van eventueel te voorzien van het nodige vocht met het mooie weer in het vooruitzicht!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Tot zondag
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Hoi Slooverke,

ik heb je vraag doorgemaild naar Marc, hij zal me spoedig antwoorden en dan plaats ik het hier.

Kenny, zaterdag kan ik jammer genoeg de Herders nie doen omdat ik met een Plechtige Communie zit. De zondag zie ik het anders zitten, laat je iets weten via face of pm wanneer je zou vertrekken ???

Groetjes Yves,
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Ik ga hier zaterdagnamiddag ne keer komen piepen....
Barbeque
Kerstman

Post by Barbeque »

Hey Veeteeteetje,

das lang geleden jongen, jammer dat ik de zaterdag nie kan.

Ivm de bevoorradingen :

Op de 30 en 40 km is er één bevoorradingspost in de Kasteeldreef te Snellegem na ca.
19 km.
Op de 57 km is er nog een 2de bevoorrading na ca. 43 km aan de BMW garage Cocquyt
aan het Waggelwatrer te Brugge.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Barbeque wrote:Hey Veeteeteetje,
das lang geleden jongen, jammer dat ik de zaterdag nie kan.
Zeg dat wel....
Ik wist niet dat jij nog op de bike zat.

De wereld is klein,dus we zullen elkaar vroeg of laat nog wel ne keer tegenkomen.....
Post Reply