Hagelandse crono 05/06/2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Hagelandse crono
"poollover schreef:
Hallo ,
Klein vraagje zou de eerste keer zijn dat ik een chrono zou doen kan je hier starten met een vaste vork ?
Greetz Poollover
der zijn zelfs van die pippo's die in Houffalize met vaste vork gaan koersen, dus waarom ni in Langdorp "
Hebbe vorig jaar gebold met een vaste vork en een Ultegra c7.Mijn ervaring is de volgende;de eerste 2 uurs ok maar dan wordt het toch wel zwaar.Dit jaar zal het met de Fox Terralogic vork en c7 11-32 zijn!
Mischien hebben andere met sterkere armen en benen daar een andere mening over.T'is zekers geen toerke om te onderschatten!
Hallo ,
Klein vraagje zou de eerste keer zijn dat ik een chrono zou doen kan je hier starten met een vaste vork ?
Greetz Poollover
der zijn zelfs van die pippo's die in Houffalize met vaste vork gaan koersen, dus waarom ni in Langdorp "
Hebbe vorig jaar gebold met een vaste vork en een Ultegra c7.Mijn ervaring is de volgende;de eerste 2 uurs ok maar dan wordt het toch wel zwaar.Dit jaar zal het met de Fox Terralogic vork en c7 11-32 zijn!
Mischien hebben andere met sterkere armen en benen daar een andere mening over.T'is zekers geen toerke om te onderschatten!
de eerste km's gaan over de bosberg, dus ni erg vlak te noemen !!cowboy peter wrote:da interesseert ons allemaal niet, dus gelieve ergens anders al diene off-topic sever te verkopen.
on topic: zijn de beginkm's opnieuw zoals vorig jaar, maw. eerst een "vlak stuk" van 10km door de bossen, of zit dit stuk ergens anders verweven in de toertocht.
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Re: Hagelandse crono
Post by Sandcrawler »
Dit weekend tijdens Woew verschillende gezien met een vaste vork (waaronder mezelf) op de 110km geen enkel probleem ondervonden.sisse wrote:"poollover schreef:
Hallo ,
Greetz Poollover
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen