Vr 21/05/2010 Kalken
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Ik lees hier een vernieuwd parcours met hier en daar een specialleke.
Wat moet ik mij dan daar bij voorstellen tov vorig jaar???
Ken de streek niet zo goed en is het parcours dan zoveel veranderd tov vorig jaar???Was vorig best een mooi ,vlak en rap toerke.
De speciallekes van vorig jaar ken ik nog:
Om te beginnen net na de cantine een heel smal brugje over een brede beek,den bergop en bergaf aan een brug,een speelpleintje op het laatste en natuurlijk de cafe,langs den toog doortocht.
Hoedanook pepeetje en ik komen terug genieten en achteraf een frietje meepikken met ne vedett!!
Ken de streek niet zo goed en is het parcours dan zoveel veranderd tov vorig jaar???Was vorig best een mooi ,vlak en rap toerke.
Om te beginnen net na de cantine een heel smal brugje over een brede beek,den bergop en bergaf aan een brug,een speelpleintje op het laatste en natuurlijk de cafe,langs den toog doortocht.
Hoedanook pepeetje en ik komen terug genieten en achteraf een frietje meepikken met ne vedett!!
Vernieuwd parcours wil gewoon zeggen dat de grote rit een andere kant opgaat.veeteeteetje wrote:Ik lees hier een vernieuwd parcours met hier en daar een specialleke.
Om te beginnen net na de cantine een heel smal brugje over een brede beek,den bergop en bergaf aan een brug,een speelpleintje op het laatste en natuurlijk de cafe,langs den toog doortocht.![]()
'Speciallekes' zijn nog niet zeker of ze 'mogen' doorgaan!
Tot dan !
- jinba ittai
- Mountainbiker
Post by jinba ittai »
Volgens mijn gegevens komt de zon dan op om 05:49 en gaat onder om 21:34A mie wrote:Kalken vrijdag 21/05/2010
weertype min 9°C | max 21°C | neerslagkans 11%
Licht bewolkt weer
windsnelheid
10 km/u
windrichting
NNO
aantal uren zon
11 u
Zon op
05:52
Zon onder
21:26
Maan op
07:16
Maan onder
Geen enkele reden om niet af te zakken naar Kalken !
Maar zelfs dat is geen reden om ni af te komen
Tot de vrijdagavond
- slappetieze2
- Mountainbiker
Post by slappetieze2 »
weer present voor onze 1ste avondtour dit jaar.
Mee een poar Tegenterters zullen we der wel stoan an de start
-
biker gert
- Mountainbiker
- Sympathy for the DUVEL
- Mountainbiker
Post by Sympathy for the DUVEL »
Zijn de grachtenkuisers er ook weer bij???biker gert wrote:2 many bikers zullen met een delegatie aanwezig zijn. Tot vrijdag!