Ardennes Trophy (La Reid- Theux) 24/05/2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
jelle_be
Mountainbiker

Post by jelle_be »

Is het nu 65 of 70 km en 85 of 90 km? Misschien toch maar wachten tot de dag zelf om zeker te zijn.
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Iemand al een hoogteprofiel?
sinas
Mountainbiker

Post by sinas »

He bedankt voor de snelle reactie en tot maandag bij de 90 km en hopen dat we die roze olifant met groene ogen ook niet tegen komen.
Mios
Mountainbiker

Post by Mios »

Het is dus mogelijk om op de dag zelf nog in te schrijven voor de 90km.
Maar is het dan ook nog mogelijk om vooraan te starten?
sharplikeascalpel
Mountainbiker

Post by sharplikeascalpel »

Nee normaal niet, tenzij je belgisch kampioen marathon bent ofzo...
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

Mios wrote:Het is dus mogelijk om op de dag zelf nog in te schrijven voor de 90km.
Maar is het dan ook nog mogelijk om vooraan te starten?
misschien nog een volgwagen en een persoonlijke masseur :lol: :lol: :lol:
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

freezy wrote:Allez, dan mocht ik mij vorig jaar een woeste krijger noemen! :lol: Heb toen de 90 gedaan met vaste vork, ik heb daar dan nog speciaal op gelet en geen enkele andere gezien die zo reed. Dit jaar start ik er wel met vering hoor! :wink:

Ja man ik heb daar gestart vorig jaar met carbon vaste vork,was prachtig weer vorig jaar in La Reid met mio,rudy en ikke.Bart u heb ik daar nie gezien ze in La Reid vorig jaar.Ik heb vorig jaar alle marathons met vaste vork gereden ,La Reid,Malmedy,Houffalize Bart Brentjes spa en dit jaar ook met men zalig vaste vorkje licht geen misere en onderhoud mee.
Vedette
Mountainbiker

Post by Vedette »

Na enkele edities de 65 gereden te hebben, heb ik vorig jaar de 85 gereden.
Telkens mocht ik 4 km bijrekenen, dus is vermelding 70 en 90 km realistischer geworden. Vergelijken is idd moeilijk. Waimes is in begin zeer technisch. Hier is het steeds op en af en op enkele stukjes na steeds te doen. Wel weinig recuperatiemogelijkheden. Eerste 20 km vorig jaar op een uur gedaan. Nadien volgen de lange hellingen elkaar continu op. De laatste 10 km zijn loodzwaar en de marathon eindigd dan ook met een serieuze klim waar je steeds een massa lijken (figuurlijk) tegenkomt. Veel drinken en nooit je benen opblazen zijn gouden tips. Daginschrijvingen kunnen wel, maar 2 jaar geleden was dat daar zo'n chaos en een overrompeling dat ik mij nu steeds goed op voorhand inschrijf.
Last edited by Vedette on Tue 18 May 2010 09:43, edited 2 times in total.
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Die laatste kilometers, man, daar ben ik vorig jaar op dood gegaan.
't Was toen mijn eerste Ardennenmarathon van 't jaar, en in 't begin wat te veel met de snellere jongens mee willen rijden, je kent dat.
Op 10 km van de streep mijn klop gekregen. Toen ik zag dat het nog maar 2 kilometer was, was ik dolgelukkig, maar mijn geluk heeft niet lang geduurd. Die laatste klim was de absolute hel, nog nooit zo gevloekt op een organisatie als daar.
Ik ben over de aankomst gereden, heb één slok van die Aquarius die ze uitdeelden genomen en ben dan terug het bos ingegaan om die weer over te geven...

Dit jaar terug aan de start, deze keer voor de 90 in plaats van de 65.
Zot zijn doet geen zeer
:-D
964RS
Mountainbiker

Post by 964RS »

Is er plaats voor de campertjes bij de start :(
Post Reply