3de Herdermarathon - 22/05/10 - Maarkedal
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Zondag kan ik wss niet rijden dus alles is open voor een volledige HM indien de weergoden en de benen het toelaten.
De maandag dan wss naar Zwalm.
Hoe laat zet de forumbikerstrein aan , vertrekken om 7u30 zoals de vorige jaren ?
De maandag dan wss naar Zwalm.
Hoe laat zet de forumbikerstrein aan , vertrekken om 7u30 zoals de vorige jaren ?
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Zaterdag 22 graden
en de rest vd week ook droog
Ge gaat ulder tent niet nodig hebben
Ge gaat ulder tent niet nodig hebben
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
²uncle sam wrote:7u30 in grand tenuejodelaietie wrote:
- alexbiker
- Mountainbiker
Ok bedankt, zal dan een mailtje sturenHerder Ben wrote:De foto's van de deelnemers aan HM2 zitten ondertussen ergens in ons archief. We zullen na HM3 eens kijken of we die nog ergens kunnen terug vinden. Stuur me dan gerust maar een reminder. Tot zaterdag!alexbiker wrote:@herders
Ik heb al enkele keren een mail proberen door te sturen via jullie herderssite maar ik krijg geen anwoord. Graag had ik een foto van de herdersmarathon van vorig jaar besteld, maar ik vind nergens wat ik daarvoor moet doen.
Verder kijk ik al uit naar dit weekend, hopelijk evengoed als vorige 2 edities, niet dat daaraan twijfel.
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
Post by Herder Alex² »
Een paar fotootjes van onze Frasneslus. Prachtig bos met stevige klimmen. GPS gaf 33% stijgingsgraad aan ... Enjoy!
Er staat 1 foto op - met een grote plas water - daar moeten jullie (spijtig genoeg
) niet door!
http://picasaweb.google.be/HerderAlex2/ ... lusHM32010#
Er staat 1 foto op - met een grote plas water - daar moeten jullie (spijtig genoeg
http://picasaweb.google.be/HerderAlex2/ ... lusHM32010#
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT